برترین و پیشرفته ترین مرکز تخصصی بوتاکس

52 / 100

گردشگری پزشکی یکی از شاخه های صنعت گردشگری است که افراد به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن کشور برای درمان به کشور دیگری سفر می کنند. ایران اخیراً به یکی از مقاصد محبوب خدمات پزشکی تبدیل شده است و این روزها ایران رتبه دهم گردشگری پزشکی را در جهان دارد. این روزها سالانه چندین نفر برای داشتن خدمات درمانی با کیفیت بالا و بهترین قیمت به ایران سفر می کنند. تیم های پرشیا تمامی خدمات را برای افرادی از سراسر جهان که مایل به انجام درمان های پزشکی در ایران هستند ارائه می دهد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، طی سال گذشته بیش از 500 هزار بیمار خارجی وارد ایران شده و از خدمات بهداشتی، درمانی و زیبایی در شهرهای مختلف ایران بهره مند شده اند.

در اینجا تعدادی از جالب ترین خدمات پزشکی در ایران آورده شده است پلاستیک غیر جراحی مانند بوتاکس، تزریق چربی، پرکننده گونه، لیزر موهای زائد، از بین بردن اسکار آکنه، بازسازی پوست با لیزر مراقبت از چشم بهترین جراحان و خدمات مراقبت از چشم با فناوری های پیشرفته برای عمل های چشم پزشکی ارتوپدی جراحی های زانو، شانه، لگن، پا و مچ پا، آرنج، مچ دست و دست و ستون فقرات قلب و عروق جراحی های قلب (جراحی قلب یا قفسه سینه) سرطان چندین سرطان مانند استخوان، مغز، سینه، روده بزرگ، کلیه، کبد و ریه.

(MedTourIran عمل زیبایی)

《بوتاکس نیازمندی زیبایی هر انسان》

از چین و چروک روی صورتت ناراحتی؟
احساس پیر شدن داری؟
میدونی با کاهش آهسته کلاژن پوست، اسید هیالورونیک و الاستین، به طور طبیعی پوست نازک می‌شود و حجم و طراوت رو از دست می‌دهد. این روند آتروفی پوستی زمانی که در معرض نور خورشید و سایر عوامل بیرونی قرار می‌گیرد، تسریع و ترکیب می شود.

《از پیری خود جلوگیری کنید》

پوست سالخورده دیسکرومی مانند رنگدانه های خالدار، اکتازی های عروقی مانند تلانژکتازی و آنژیوم گیلاس را نشان می دهد و دستخوش تغییرات دژنراتیو خوش خیم و بدخیم می شود.

بوتاکس چیست

بوتاکس دارویی است که به طور ایمن از مقدار کمی سم طبیعی تصفیه شده از نوعی باکتری به دست می آید. به طور موقت اما موثر چین و چروک هایی مانند خطوط اخم و پنجه کلاغی را درمان می کند.

پزشکان ما آموزش و تجربه کافی برای تزریق ایمن بوتاکس را دارند و با حفظ ظاهر طبیعی و حالات صورت، ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهند.

ما همچنین از بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد (شرایطی که به عنوان هایپرهیدروزیس شناخته می شود) استفاده می کنیم. برخی از بیماران می گویند که اثر درمان مانند بستن یک شیر آب است که چکه می کند.

در حالی که بوتاکس گزینه اصلی مورد استفاده ما است، در صورت درخواست، فرمولاسیون های دیگری از سم بوتولینوم را نیز ارائه می دهیم.

ما از بوتاکس و سایر مواد تزریقی برای درمان شرایطی استفاده می کنیم که می تواند ظاهر و اعتماد به نفس شما را تحت تأثیر قرار دهد.
بوتاکس به ویژه برای درمان موارد زیر مفید است:
• خطوط بیان صورت، مانند خطوط اخم بین ابروها
• چین های افقی پیشانی
• پای کلاغی دور چشم
• خطوط روی لب بالایی
• گوشه های دهان رو به پایین
• ابرو (ابروها برای لیفت ابرو بدون جراحی بالا می روند)
• چین و چروک و عضلات گردن (گاهی اوقات اجتناب از جراحی های گذشته)
ما همچنین بوتاکس را با پرکننده‌ها ترکیب می‌کنیم تا اصلاح کامل‌تر و طولانی‌تر چین و چروک صورت بگیرد
از درمان بوتاکس چه انتظاری باید داشت
بسیاری از بیماران ما که خواهان ظاهری جوان‌تر هستند یا به دنبال درمان تعریق بیش از حد هستند، بوتاکس را به جراحی‌های سنتی ترجیح می‌دهند.
بوتاکس یک درمان اثبات شده است که چندین مزیت دارد:
• سریع (15 دقیقه برای چین و چروک، بیش از 30 دقیقه برای تعریق بیش از حد)
• بی خطر
• ماندگاری طولانی (4 تا 6 ماه برای چین و چروک، 4 تا 12 ماه برای تعریق)
• نسبتا بدون درد
• بدون توقف، و بدون خطر زخم
آنچه ما برای درمان بوتاکس به شما پیشنهاد می کنیم:
• سالها تجربه در استفاده ایمن و موثر از بوتاکس.
• استفاده از بوتاکس برای درمان چین و چروک‌ها، مانند خطوط اخم و پنجه کلاغی را تجربه کنید.
• مهارت استفاده از بوتاکس برای درمان تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس) زیر بغل، دست ها و صورت.
• درمان سریع با کمترین درد و از کار افتادگی
• درمان در یک محیط راحت، خصوصی و دسترسی آسان در دسترس است.
https://dermatologyclinic.ir/wp-content/uploads/2023/03/video-1.mp4

پزشک خود را با دقت انتخاب کنید

بوتاکس فقط باید تحت نظر پزشک استفاده شود

طبق نظر اکثر متخصصان بوتاکس، سنین20الی40سال بهتر است اقدام به عمل زیبایی بوتاکس کنند تا از چین و چروک های صورت پیشگیری کنند

متخصصان بوتاکس

تکنیک

تکنیک های درمان بوتاکس

ما بوتاکس را مستقیماً به نواحی آسیب دیده تزریق می کنیم. به عنوان مثال، ما بوتاکس را مستقیماً به چین و چروک یا ناحیه ای که دارای پای کلاغی است تزریق می کنیم.برای درمان تعریق بیش از حد، بوتاکس را مستقیماً به زیر بغل، دست‌ها و/یا صورت تزریق می‌کنیم.

《MedTourIran》

تیم پرشور و باتجربه مدتورایران، یکی از بهترین شرکت های گردشگری پزشکی در ایران، اطمینان حاصل کرده است که مشتریان مدتور ایران برای انجام یک عمل پزشکی در کشوری دیگر با مشکل مواجه نخواهند شد. بسته های پزشکی MedTourIran شامل ویزا، ترانسفر، سیم کارت و اینترنت، مترجم، کلینیک و ویزیت پزشک و اقامت در هتل های 3 تا 5 ستاره می باشد. MedTourIran آماده است تا تجربه عمل پزشکی یا زیبایی شما در ایران را به یکی از شگفت انگیزترین و فراموش نشدنی ترین خاطرات زندگی شما تبدیل کند. شما میتوانید با انتخابی عالی برای جراحی بوتاکس، یک خاطره شیرین بسازید.

نتایج

تزریق بوتاکس معمولاً 1-3 روز پس از درمان شروع به کار می کند. بسته به مشکلی که درمان می شود، اثر ممکن است 3 ماه یا بیشتر باقی بماند.

چه کسانی از بوتاکس نباید استفاده کنند؟
خانم هایی که باردار یا قصد باردار شدن دارند، و یا در
دوران شیردهی، حساسیت به پروتئین شیر گاو یا بیماری عصبی دارند، نباید بوتاکس دریافت کنند. اگر در مورد سابقه پزشکی خود سوال یا نگرانی دارید، باید قبل از انجام عمل بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084