تزریق 5 نوع بوتاکس و ژل

79 / 100

بوتاکس (سم بوتولینوم) یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی غیرجراحی در زمینه زیبایی‌شناسی پزشکی است که سالانه بیش از ۶ میلیون درمان در سراسر جهان انجام می‌شود. این درمان تزریقی غیر تهاجمی به صورت تجاری Xeomin/Dysport/Nuceiva ارائه می شود. بوتاکس که به عنوان بهترین بعد برای چشمه جوانی معرفی می شود، در درجه اول به دلیل مزایای ضد پیری و جوانسازی صورت مورد توجه مشتریان قرار می گیرد،در این مقاله به بررسی 5 نوع بوتاکس می پردازیم.

بوتاکس

تزریق انواع بوتاکس و ژل نه تنها برای اهداف درمانی بلکه برای اهداف زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف سایر فیلرها که به صورت سطحی و درست زیر پوست تزریق می شوند، بوتاکس مستقیماً به عضله تزریق می شود. از آنجایی که بوتاکس از یک نوروتوکسین ساخته شده است، سیگنال های بین ماهیچه و مغز را مسدود می کند و در نهایت از انقباض عضلانی در یک ناحیه موضعی جلوگیری می کند. هنگامی که عضله شل می شود، چین و چروک ها صاف و نرم می شوند. این تزریق‌ها که به درستی انجام می‌شوند، تنها بر عضلات هدف تأثیر می‌گذارند و نتایج معمولاً در خطوط بیان مانند خطوط اطراف چشم و پیشانی بهترین است.

سوالات متداول درباره تزریق بوتاکس و ژل

آیا من کاندید درمان بوتاکس هستم؟

اگر بین 18 تا 65 سال سن دارید، با پرستار تزریق کننده ما مشورت کنید تا متوجه شوید که آیا بوتاکس برای شما مناسب است یا خیر. بهترین کاندیدها برای درمان های زیبایی بوتاکس معمولاً مردان و زنانی هستند که از خطوط و چین و چروک های صورت – به ویژه چین و چروک هایی که در امتداد پیشانی و بین چشم ها هستند – آزار می بینند، اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید یا از هر نوع بیماری عصبی رنج می برید، نباید تزریق بوتاکس انجام دهید.برای معرفی انواع بوتاکس با ما همراه باشید

آیا دستورالعمل خاصی وجود دارد که بعد از تزریق بوتاکس باید رعایت کنم؟

حداقل دوره نقاهت تقریباً 48 ساعت پس از تزریق بوتاکس وجود دارد. در این مدت ممکن است دچار کبودی یا سردرد شوید. از مالیدن صورت خود در نواحی تحت درمان با بوتاکس خودداری کنید و تا چند ساعت اول پس از تزریق دراز نکشید. به خاطر داشته باشید که نتایج بوتاکس – هرچند قابل توجه – معمولاً در عرض 4 تا 6 ماه از بین می رود. شما باید به صورت دوره ای برای درمان مجدد برگردید.

تعداد تزریق‌های لازم بسته به تعداد ماهیچه‌های آسیب‌دیده از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و به‌طور متوسط تا ۱۲ هفته طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید : بوتاکس صورت | عوارض

انواع ژل و بوتاکس

1- بوتاکس  Masport مصپورت ایرانی

4- بوتاکس نورونوکس کره ای Neuronox

3- بوتاکس زیومین آمریکایی-آلمانی  Xeomin این نوع بوتاکس نیاز به نگهداری در یخچال ندارد.

2- بوتاکس دیسپورت انگلیسی  Dysport

5-ژل تزریقی Juvéderm

https://botox-injection.ir//

بوتاکس مصپورت 

بوتاکس مصپورت یا Masport botox یکی از بهترین مارک های بوتاکس است که ساخت ایران می باشد.  بوتاکس مصپورت تقریبا کارایی مشابه با بوتاکس دیسپورت که ساخت کشور انگلیس است را دارد. این تولید ایرانی در مقایسه با محصولات غیر استاندارد و فیک موجود در بازار ، کیفیت بسیار بالایی دارد و به بازارهای جهانی نیز صادر می گردد.

قیمت 500 واحدی بوتاکس مصپورت 830000 تومان می باشد

 این قیمت حدودی است و قابل تغییر می باشد.

  این داروی تزریقی، (بوتاکس مصپورت) تعدیل کننده ی عصبی می باشد، به این معنی که بر نحوه ارسال و دریافت سیگنال های اعصاب به مغز  تأثیر می گذارد. هر بار که لبخند می زنید، می خندید یا اخم می کنید، به این دلیل است که مغز شما پیامی را از طریق اعصاب به عضلات شما ارسال می کند. ماهیچه های شما منقبض می شوند و صورت شما همانطور که مغز شما گفته است حرکت می کند.

و با گذشت زمان، آن حرکات مکرر صورت می تواند باعث ظاهر شدن و تداوم چین و چروک شود.

بوتاکس مصپورت سیگنال عصبی را که باعث انقباض عضلات شما می شود مسدود می کند، مغز شما هنوز آن را ارسال می کند، اما عضلات شما آن را دریافت نمی کنند. این باعث می شود آنها آرام شوند و چین و چروک های شما از بین برود.

آیا تزریق بوتاکس مصپورت دردناک است؟

انجام انواع بوتاکس در کلینیک معتبر ما تزریق می شوند،این عمل با سوزن بسیار ریز انجام می شود و تزریق ها به عمق زیادی انجام نمی شود. بیشتر بیماران این احساس را با احساس سوزن سوزن یکی می دانند و نیازی به استفاده از کرم بی حس کننده موضعی یا هر چیز دیگری قبل از تزریق احساس نمی کنند.

با تزریق این ژل تمامی خطوط اخم-پنجه کلاغی -خطوط ابرو-خطوط خنده-خطوط بین ابروها-چین و چروک پیشانی از بین می روند.

بوتاکس زیومین Xeomin

بوتاکس زیومین یک داروی تجویزی است که برای درمان موثر بیماری های عضلانی مانند بلفارواسپاسم یا بسته شدن غیرارادی غیر طبیعی پلک استفاده می شود.

زئومین ازیک پروتئین طبیعی که توسط باکتری کلستریدیوم و (سم بوتولینوم ) تولید می شود، تشکیل شده است وبه منظور کاهش فعالیت عضلات آسیب دیده به عضلات آسیب دیده تزریق می شود به صورتی که  

حرکت عضله را به طور کامل متوقف نمی کند در عوض، انقباضات را اصلاح می کند. این امر با مهار یک ماده شیمیایی بدن به نام استیل کولین از ارسال سیگنال به تمام اعصاب درون ماهیچه برای انقباض به دست می آید.

تعداد تزریق‌های لازم بسته به تعداد ماهیچه‌های آسیب‌دیده از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است و به‌طور متوسط تا ۱۲ هفته طول می‌کشد.

ژل تزریقی Juvéderm

Juvéderm یک ژل تزریقی است که به آرامی بسیاری از علائم پیری در صورت از جمله خطوط ریز و شل شدن پوست را از بین می برد.همچنین می‌تواند لب‌ها و گونه‌ها  را حجیم کندو حالت بیضی شکل جوانی را به صورت بازگرداند. این ماده با اسید هیالورونیک ساخته شده است، ماده ای طبیعی که در بدن یافت می شود و با کلاژن و الاستین کار می کند تا به پوست حجم دهد واز شادابی آن حمایت کند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084