بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس

بوتاکس
86 / 100

همه ما دوست داریم تا زمانی که ممکن است زیبا و جوان به نظر برسیم

اگرچه تاکنون دانش و یافته‌های علمی دانشمندان در زمینه مانایی و جاودانی انسان حاصلی نداشته است اما خوشبختانه در زمینه چگونگی حفظ زیبایی، شادابی، طراوت و جوانی پوست و صورت اطلاعات و نتایجی بسیار قابل‌توجهی به‌دست‌آمده است. شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که گاه با دیدن برخی از دوستان یا چهره‌های مشهور از خود سؤال کنید «چطور ممکن است فردی در این سن این‌قدر جوان به نظر برسد؟» 

بسته به افراد پاسخ‌ها می‌تواند متفاوت باشد، برخی از چهره‌های عموماً مشهور رعایت رژیم غذایی سالم و ورزش کردن را دلیل این موضوع می‌نامند، برخی هم استفاده از کرم‌های گوناگون و لوازم‌آرایشی ‌بهداشتی را عنوان می‌کنند اما یکی از رازهای جوانی، تزریق ژل و بوتاکس است که البته با محبوبیتی که در دهه اخیر پیداکرده است، دیگر زیاد هم شبیه به «راز» نیست! بوتاکس با شل کردن عضلات، خطوط چهره را ناپدید می‌کند و نیز برای پیشگیری از ایجاد چروک استفاده می‌شود.

پیشگیری از ایجاد چین‌وچروک صورت

عوامل مختلفی می‌تواند بر پیری پوست و چین‌وچروک صورت شما تأثیر بگذارد. این تنها سن نیست، بلکه استرس، سبک زندگی، عادات مضر، رژیم غذایی نامناسب، کاهش یا افزایش وزن، مصرف ناکافی آب و غیره. افزایش حالات صورت و وضعیت نادرست سر و گردن هنگام کار یا خواب نیز ممکن است در ایجاد چین‌وچروک مؤثر باشد. ما ابتدا متوجه چین‌وچروک‌های صورت خود می‌شویم که اغلب منجر به کاهش اعتمادبه‌نفس می‌شود.

اما چگونه به پوست خود در مبارزه با چین‌وچروک کمک کنیم؟

ما لوازم‌آرایشی گران‌قیمت می‌خریم، به توصیه‌های مختلف گوش می‌دهیم و سعی می‌کنیم زمان را متوقف کنیم. بااین‌حال، یک راه‌حل ساده‌تر برای این مشکل می‌تواند تزریق ژل و بوتاکس بوتاکس باشد. اگر در تهران یا شهرهای دیگر زندگی می‌کنید و علاقه‌مندید در زمینه تزریق ژل و بوتاکس اطلاعات بیشتری کسب کنید متخصصان پوست و زیبایی ما در بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس آماده ارائه مشاور و هر نوع راهنمایی هستند، کافی است فقط با ما در تماس باشید.

ما برای پاسخ به همه پرسش‌های شما در خصوص ژل و بوتاکس آماده هستیم و قبل از انتخاب درمان، مزایا و احتمالاً خطرات استفاده از بوتاکس را توضیح خواهیم داد.

بوتاکس چیست؟

از دهه 1980، از بوتاکس در پزشکی و عمدتاً در نورولوژی و چشم‌پزشکی استفاده می‌شد اما امروزه بیشتر برای جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک پوست صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد. میلیون‌ها نفر در جهان از بوتاکس استفاده می‌کنند زیرا این روش درمانی مقرون‌به‌صرفه، مؤثر، سریع و سهل و آسان است. متأسفانه به دلیل اطلاعات غلط یا اندک و ناکافی برخی از مردم در استفاده از بوتاکس هراس دارند.

بوتاکس یک داروی تزریقی است که با تزریق آن به عضلات زیرپوست، موجب از بین رفتن چین‌وچروک‌ها می‌شود. بوتاکس را نوعی سم می‌دانند که از باکتری کلستریدیوم تولید می‌شود و با فلج عضلات ناحیه موردنظر، چین‌وچروک روی پوست را از بین می‌برد. انقباض و حرکت عضلات صورت عامل اصلی ایجاد چین‌های روی پوست هستند. اگر به‌وسیله یک ماده خارجی جلوی حرکت عضلات گرفته شود، چروک‌های سطح پوست نیز از بین خواهند رفت.

تزریق بوتاکس به ناحیه موردنظر با از کار انداختن عملکرد اعصاب آن ناحیه، حرکت عضلات را متوقف می‌کند و درنتیجه برای مدتی که عضلات فلج بمانند چروک‌ها نیز محو خواهند شد. این کار باعث شل شدن عضلات و کاهش حالات صورت می‌شود. چین‌وچروک‌های قدیمی را اصلاح می‌کند و از عمیق شدن آنها جلوگیری می‌کند، به عبارتی می‌توان آنها را به معنای واقعی کلمه پاک کرد. همچنین ایجاد چین‌وچروک‌های جدید نیز کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که مردم اغلب بوتاکس می‌کنند و از مزایای آن لذت می‌برند.

توجه داشته باشید لازم نیست نگران کلمه «سم» باشید، بوتاکس برای سلامتی شما مضر نیست و فقط مقدار کمی از آن استفاده می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از متخصصین پوست و زیبایی در این زمینه و رفع هر نوع نگرانی  بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس آماده ارائه مشاوره و راهنمایی مناسب است.

کاربردهای بوتاکس

همان‌طور که اشاره شد در پزشکی از بوتاکس استفاده بسیاری می‌شود اما به‌طورکلی می‌توان کاربردهای بوتاکس را به دودسته‌ی زیباسازی و درمانی تقسیم کرد. درمان چین‌های پنجه کلاغی طرفین چشم‌ها، محو کردن خط اخم (بین دو ابرو)، رفع خطوط افقی پیشانی، از بین بردن چروک‌های گردن، بالا بردن گوشه‌های لب، بالا بردن نوک بینی، درمان سردردهای مزمن میگرنی، قرینه کردن دو طرف صورت، درمان افتادگی پلک، درمان اسپاسم عضلات صورت و گردن، درمان پریدن پلک و درمان انحراف چشم بخشی از کاربردهای زیبایی و جوان‌سازی بوتاکس است.

درمان میگرن مزمن، اسپاسم عضلات گردن، درمان مثانه‌ی پرکار یا بیش‌فعال، تعریق بیش‌ازحد، درمان برخی از اختلالات عصبی مانند فلج مغزی، درمان اسپاسم عضلات گردن، درمان تیک گردن و انقباض آن، درمان لوچی شدید چشم‌ها، کاهش دیده شدن لثه در هنگام خنده، رفع تعریق زیر بغل، رفع تعریق دست و رفع تعریق پا هم بخشی دیگر از کاربردهای درمانی بوتاکس است.

بوتاکس پیشگیرانه

بوتاکس پیشگیرانه به بوتاکسی گفته می‌شود که به‌جای آنکه به‌صورت اصلاحی برای از بین بردن چروک‌های موجود استفاده شود که معمولاً هم کم‌تر موفقیت‌آمیز است، برای جلوگیری از ایجاد خطوط چهره و چین‌وچروک‌های احتمالی به پوست تزریق می‌شود. پزشکان متخصص زیبایی بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس زمان مناسب برای تزریق بوتاکس پیشگیرانه را هنگامی می‌دانند که هنوز خطوط شکل نگرفته‌اند و بتوان محل رشد [احتمالی] آن‌ها را ببینند، بنابراین بوتاکس پیشگیرانه برای خطوطی استفاده می‌شود که در آغاز شکل‌گیری‌اند و هنوز عمقی نیافته‌اند.

این موضوع همیشه نمی‌تواند با سن مرتبط باشد. همه ما افرادی را در اطراف خود دیده‌ایم که باوجود سن پایین، چهره‌ای پر خط و خطوط دارند و برعکس، برخی باوجود سن بالا، پوست با طراوت و نسبتاً صافی دارند؛ بنابراین، زمان مناسب برای تزریق ژل بوتاکس بیشتر از سن به شرایط پوستی شخص بستگی دارد؛ (بااین‌حال)، خیلی کم پیش می‌آید که فردی زیر ۲۵ سال نیازی به تزریق بوتاکس داشته باشد.

فواید بوتاکس پیشگیرانه

فواید این نوع بوتاکس، درصورتی‌که انتخاب مناسبی برای آزمودن آن باشید، فراوان است. «نامزد مناسب» یعنی کسی که نه چهره‌اش بدون خط و صاف باشد و نه از پیش دارای چین‌وچروک‌های عمیق. می‌توانید پیر شوید، اما با خطوط و چین‌وچروک‌های کم‌تر. پیشگیری خیلی آسان‌تر از درمان است! برای درک بهتر فواید بوتاکس پیشگیرانه یک ورق کاغذ را تصور کنید که مچاله می‌شود. اگر کاملاً مچاله شود و به شکل توپ درآید، صاف کردن آن بسیار سخت‌تر است. پس اگر از ابتدا خیلی آن را مچاله نکنیم، همه‌چیز آسان‌تر می‌شود!

از فواید دیگر بوتاکس پیشگیرانه معلوم نبودن استفاده از آن است. اگر کسی همیشه پوست خوبی داشته باشد و تنها چنین به نظر برسد که به‌کندی پیر می‌شود، خیلی از ما فکر می‌کنیم دلایل ارثی دارد، درحالی‌که ممکن است به این دلیل باشد که فرد مذکور خیلی زودتر از افراد هم‌سن‌وسال‌ خود شروع به تزریق بوتاکس پیشگیرانه کرده است. از سوی دیگر، اگر کسی که در بیشتر دهه ۳۰ زندگی‌اش چهره خسته‌ای داشته است، ناگهان گل از چهره‌اش بشکفد و تروتازه جلوه کند، به این فکر می‎افتیم که احتمالاً کاری صورت داده است.

زیان‌های بوتاکس پیشگیرانه

باید این نکته را در نظر داشت به‌ویژه درزمینه استفاده از موادی که برای جوانی و زیبایی به کار می‌روند، همه‌چیز نمی‌تواند همواره توصیف یکسانی داشته باشد. برای نمونه، همان‌طور که گفته شد، زمان دقیقی برای تزریق بوتاکس پیشگیرانه نمی‌توان در نظر گرفت و زمان مناسب به عوامل مختلف بستگی دارد. مقدار و فاصله‌های استفاده از آن نیز به وضعیت پوست افراد و مهارت پزشک متخصص بستگی دارد. فواید هر چیز را باید بهترین حالت آن در نظر گرفت، نه وضعیتی که شاید هرزمانی رخ دهد.

 بوتاکس می‌تواند با کارکرد خوب خود بر روی پوست مناسب و در زمان مناسب، نتیجه دلخواهی داشته باشد، اما در غیبت یکی از این موارد، می‌تواند چهره‌ای عجیب یا خنثی را برای فرد بسازد. نکته بسیار مهم و ضروری در این زمینه اطمینانی است که افراد باید از عمل جراحی یا تزریق ژل و بوتاکس خود داشته باشند چون این مسئله تأثیر بسیاری بر سلامت جسمی و روانی آنها دارد و این مهم مستلزم استفاده از خدمات یک فرد متخصص با روش معتبر و ایمن است.

متأسفانه افرادی بدون صلاحیت پزشکی حرفه‌ای از رسانه‌های اجتماعی برای هدف قرار دادن زنان و دختران استفاده کرده و تظاهر می‌کنند این درمان‌ها بی‌خطر بوده و ظاهر آن‌ها را بهبود می‌بخشد. بسیاری از محصولاتی استفاده می‌کنند که بررسی‌های ایمنی را طی نکرده‌اند. باید توجه داشت استفاده از مواد غیراستاندارد افراد را در معرض خطر بدشکلی مادام‌العمر قرار می‌دهد. خوشبختانه در بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس تیمی از بهترین متخصصان زیبایی با استانداردهای بهداشتی و ایمنی و مواد مورد تائید آماده ارائه انواع خدمات زیباسازی و درمانی هستند. برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اگر همچنان در مورد ژل و بوتاکس دچار تردید هستید ادامه این نوشتار را بخوانید تا با فواید بیشتر بوتاکس آشنا شوید:

 10 فضیلت برتر بوتاکس برای زیبایی و شادابی پوست صورت

تزریق ژل و بوتاکس یکی از رایج‌ترین روش‌های جوان‌سازی صورت است. محبوبیت بوتاکس در پنج سال اخیر افزایش زیادی یافته است. درواقع، بوتاکس یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیبایی غیر جراحی برای بزرگسالان زیر 40 سال است. این روش برای کسانی که به دنبال کاهش علائم پیری هستند بسیار موردتوجه است. به همین دلیل مردم مایل‌اند بدانند بوتاکس چه‌کارهایی را برای ظاهر آنها انجام می‌دهد و این روش شامل چه‌کارهایی می‌شود. در اینجا به 10 فضیلت برتر بوتاکس اشاره می‌کنیم و خواهید دید چگونه یکی از علاقه‌مندان آن خواهید شد! 

1. ایمن است

تزریق ژل و بوتاکس بی‌خطر است و از مواد طبیعی تشکیل‌شده است. این روش زمانی ایمن است که توسط یک پزشک متخصص و مجرب به‌درستی انجام شود. واکنش‌های آلرژیک حداقل است؛ اما در صورت داشتن برخی آلرژی‌ها یا مشکلات سلامتی خاص، مصرف دارو و غیره باید به پزشک مراجعه کنید. پس از درمان، کبودی‌های خفیفی که به‌سرعت از بین می‌روند ممکن است ایجاد شود زیرا از سوزن و سرنگ استفاده می‌شود. این‌ها یکی دو روز دیگر می‌گذرد. اگر نگران ماندن بوتاکس در بدن هستید، باید بدانید که در عرض چند روز از بین می‌رود، اما اثرات قابل‌مشاهده آن تا چندین ماه باقی می‌ماند.

2. زیبایی طبیعی را افزایش می‌دهد

یکی از مهم‌ترین مزایای انجام بوتاکس این است که به‌راحتی زیبایی طبیعی شما را افزایش می‌دهد. بوتاکس اغلب به‌عنوان یک درمان ضد پیری برای کاهش چین‌وچروک صورت استفاده می‌شود. همچنین از ایجاد چین‌وچروک‌های جدید جلوگیری می‌کند. درعین‌حال، صورت شما تغییر نمی‌کند، این شما هستید، فقط بانشاط و جوان شده‌اید. بوتاکس ظاهر طبیعی شما را بهبود می‌بخشد و شما را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند. بوتاکس اغلب در ناحیه پیشانی، اطراف چشم، بین ابروها، اطراف لب‌ها و روی گردن استفاده می‌شود. تزریق ژل و بوتاکس همچنین چین‌وچروک‌های صورت را اصلاح می‌کند و ماهیچه‌های صورت ما را از فعالیت زیاد رها می‌کند. این یک راه آسان برای جوان‌سازی صورت و اعتمادبه‌نفس شما است.

می‌توانید از بوتاکس در دوره‌های مختلف زندگی خود استفاده کنید:

در بیست‌سالگی

با بوتاکس، روند پیری و ایجاد اولین چین‌وچروک صورت خود را به تعویق می‌اندازید.

در سی‌سالگی

بوتاکس اولین چین‌وچروک‌های صورت را از بین می‌برد و باعث می‌شود که جوان و شاداب به نظر برسید.

در چهل‌سالگی و بعدازآن

بوتاکس علائم قابل‌مشاهده پیری را از بین می‌برد، علائم جدید را به تأخیر می‌اندازد و صورت جوان را به شما بازمی‌گرداند.

بزرگسالی

در هر سنی می‌توانند از بوتاکس استفاده کنند. بوتاکس می‌تواند برای خانم‌ها و آقایان نیز استفاده شود و با صورتی شاداب، اعتمادبه‌نفس خود را به دست آورید و ظاهر خود را بهبود بخشید. برای این منظور در بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس متخصصین زیبایی آماده ارائه راهنمایی و مشاوره هستند.

3. روشی ساده و سریع

بوتاکس یک گزینه عالی برای عمل‌های زیبایی است زیرا نه‌تنها تهاجمی نیست بلکه خیلی سریع هم انجام می‌شود. تمام این روش حداکثر 30 دقیقه طول می‌کشد تا پزشک متخصص دوز خاصی از بوتاکس را در بخش‌هایی از صورت که نیاز به درمان دارند تزریق کند. 

4. نتایج بوتاکس به‌سرعت قابل‌مشاهده است

یکی از مزایای قابل‌توجه بوتاکس این است که می‌توانید نتایج را در عرض دو هفته مشاهده کنید. بسیاری از مردم نیز بوتاکس را انتخاب می‌کنند زیرا تقریباً فوراً نتیجه می‌دهد. چین‌وچروک‌ها و خطوط ریز صورت ظرف 1 تا 2 روز پس از تزریق ژل و بوتاکس شروع به شل شدن می‌کنند. روند آرام جوان‌سازی صورت به مدت 3 ماه به‌طور مداوم ادامه می‌یابد تا نتایج آن کاملاً قابل‌مشاهده باشد.

5. روشی مقرون‌به‌صرفه

بوتاکس دیگر فقط مختص ستاره‌های سینما نیست! هزینه درمان با بوتاکس در 15 سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی کاهش پیداکرده و در مقایسه با روش‌های جراحی یا محصولات آرایشی لوکس مراقبت از پوست کاملاً مقرون‌به‌صرفه است. هزینه تزریق ژل و بوتاکس متناسب با مقدار موردنیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب تعیین می‌شود.

تزریق بوتاکس برحسب واحد اندازه‌گیری می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که در یک برنامه درمانی مشخص و متناسب با بودجه خود تصمیم به انجام آن بگیرید. این موضوع باعث می‌شود در سایر هزینه‌های مراقبت از پوست مانند کرم‌های صورت یا چین‌وچروک صرفه‌جویی کنید. توجه کنید بوتاکس خوب قیمت ارزانی ندارد و بوتاکس ارزان معمولاً خوب نیست! و اینکه برای تزریق بوتاکس خوب بخواهید از خرید کرم‌های بهداشتی و مراقبتی پوستتان صرف‌نظر کنید، راه خوبی برای جا کردن آن در بودجه‌تان نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق ژل و بوتاکس و مشاوره با بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس تماس بگیرید.

6. درمان بسیار راحت است

شما را نمی‌دانم اما خود من از هر چه سوزن و تزریق هست، وحشت دارم اما جالب است بدانید تزریق بوتاکس نسبتاً بدون درد است. البته همه ما درد را به شکل‌های مختلفی تجربه می‌کنیم، اما به‌طورکلی تزریق بوتاکس دردناک محسوب نمی‌شود. برای تزریق بوتاکس از سرنگ انسولین استفاده می‌شود و با استفاده از یخ یا بی‌حسی موضعی این موضوع کاهش می‌یابد.

7. نتایج طولانی‌مدت

ماندگاری بوتاکس بین 3 تا 6 ماه است و همان‌طور که پیش‌تر گفته شد شل شدن عضله حدود 3 ماه پس از تزریق ادامه دارد، اما با از بین رفتن اثر بوتاکس، تزریق مجدد آن ضروری است.

8. کاهش تعریق بیش‌ازحد بدن

اگر از تعریق بیش‌ازحد رنج می‌برید، بوتاکس به شما کمک می‌کند تا بر این مشکل غلبه کنید. برای کسانی که با روش‌های سنتی برای تعریق بیش‌ازحد، مانند داروهای ضد تعریق قوی، شانسی نداشته‌اند، بوتاکس یک درمان جدید است و می‌تواند به معنای نجات آنها از انواع خجالت باشد. بوتاکس حتی برای تعریق بیش‌ازحد در دست‌ها و پاها استفاده‌شده است.

9. تولید و افزایش سلول‌های پوستی

درمان بوتاکس بسیار مفید است زیرا بر ایجاد پوستی نرم و سالم تمرکز دارد.  بوتاکس به تولید سلول‌های پوست کمک می‌کند و استحکام آن را افزایش می‌دهد.

10. علاوه بر جوان‌سازی فواید دیگری نیز دارد

ثابت‌شده بوتاکس به تسکین تیک‌های عصبی یا سایر مشکلات مانند میگرن، درد کمر و اسپاسم عضلانی هم کمک می‌کند.

آیا همه می‌توانند ژل و بوتاکس تزریق کنند؟

درصورتی‌که پزشک متخصص و حرفه‌ای تزریق را انجام دهد، تزریق بوتاکس عوارضی نخواهد داشت. البته این بدان معنا نیست که تزریقات کاملاً بدون ریسک است، گاهی قرمزی خفیف ایجاد شود، کبودی و تورم می‌تواند در روزهای بعد از درمان رشد کند ولی درصد این موارد بسیار کم است. معمولاً بیماران می‌توانند تمام فعالیت‌های عادی خود را بلافاصله پس از درمان از سر بگیرند.

برای تزریق ژل و بوتاکس محدودیتی برای افراد وجود دارد و همه نمی‌توانند این کار را انجام دهند. متخصصین باتجربه پوست و زیبایی در بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی علاقه‌مندان گروه‌های زیر را از انجام بوتاکس منع می‌کنند:

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افراد مبتلابه بیماری‌های عصبی یا عضلانی
  • افرادی که دارای عفونت یا تب‌خال در محل تزریق‌اند
  • افرادی که داروهای رقیق‌کننده خون یا ضد انعقادی مصرف می‌کنند
  • اگر چین‌وچروک‌ها خیلی عمیق باشد، ممکن است بوتاکس تأثیر زیادی نداشته باشد
  • قبل از انجام بوتاکس با پزشک خود صحبت کنید.

نکات بسیار مهم برای تزریق ژل و بوتاکس:

برای تزریق بوتاکس الزاماً مواردی هست که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید رعایت کرد. توصیه می‌شود تا 10 روز قبل از تزریق بوتاکس از مصرف موارد زیر خودداری شود:

  • مصرف آسپرین و دیگر داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی
  • روغن ماهی و دوز بالای ویتامین E
  • مصرف الکل
  • وکس یا اپیلاسیون
  • چنانچه سابقه‌ی تب‌خال زدن دارید حتماً با پزشک خود مشورت کنید
  • دقت کنید پوستتان نباید دچار آفتاب‌سوختگی باشد.

آشنایی با مراقب‌های لازم بعد از تزریق بوتاکس

مانند هر عمل جراحی بیمار بایست مراقبت‌های لازم را انجام دهد. بعد از تزریق ژل و بوتاکس هم باید موارد زیر رعایت گردد:

  • تا 24 ساعت حتی‌الامکان سرخود را خم نکنید
  • یکی دو شب پس از تزریق بوتاکس سرخود را بالاتر از شب‌ها دیگر (با بالش اضافه) قرار دهید
  • از خارش، ماساژ محل تزریق و اطراف آن خودداری کنید
  • دوری از کارهای سنگین و فعالیت‌های ورزشی تا چند روز پس از تزریق بوتاکس
  • 48 ساعت پس از تزریق، بوتاکس اثر خود را شروع کرده و تا دو هفته به اوج خود می‌رسد
  • درصورتی‌که وجود هر مشکلی پزشک خود را مطلع سازید.

مزایای بوتاکس در بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس را همین امروز تجربه کنید!

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه تزریق ژل و بوتاکس می‌تواند برای شما انجام دهد و برای پاسخ به هرگونه سؤال یا مشاوره، متخصصین متبحر و کارآزموده ما در بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس آماده همکاری‌اند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید!

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084