کلینیک پوست و مو ویستا

82 / 100

کلینیک  پوست و مو ویستا

از رایج ترین مشکلات بین مردم مراقبت و سلامت پوست و مو می باشد ،کلینیک ها یکی از مطمئن ترین مراکز برای اجرای خدمات مختلف در راستای مراقبت از پوست و مو هستند تا رضایت بیماران را جلب کنند.

درماتولوژی یکی از شاخه های پزشکی است که به مشکلات مربوط به پوست، ناخن، مو می پردازد .

پوست و مو فشارسنج سلامت درونی ما است، متخصصین پوست افراد مناسب و قابل اعتمادی برای پاسخ دادن به نیاز های زیبایی و مسائل مربوط به پوست و مو هستند.

تبدیل شدن به یک متخصص پوست و مو نیاز به سالها مطالعه و آموزش دارد، متخصصان پوست اولین و بهترین گزینه برای تشخیص و برطرف کردن انواع مشکلات پوست و مو هستند علاوه براین بهترین توصیه های مراقبتی و بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی  را به شما ارائه میکنند.

اگر با هر نوع مشکل پوست و مو مواجه شدید و یا  به دنبال راه حل برای مشکلات پوست و مو خود مثل  آکنه، ریزش مو، شوره سر، پسوریازیس، درماتیت، اگزما هستید همیشه بهترین گزینه مراجعه به یک متخصص پوست و مو است. هر کدام از این مشکلات اگر به موقع درمان نشود میتواند منجر به ریزش دائمی مو یا طاسی در مردان و زنان شود.

.کلینیک های حرفه ای پوست به خوبی مجهز هستند تا نیازهای مناسب پوست های خشک، چرب، پوسته پوسته، پیر را برطرف کنند

. آنها برای درمان کک و مک، خطوط ریز، آکنه، جای زخم، لکه های تیره روش های درمانی مختلفی ارائه می دهند

کلینیک پوست و مو ویستا میتواند شما را در این زمینه به خوبی همراهی کند.

ویژگی کلینیک پوست و مو ویستا

به هنگام مراجعه به کلینیک های پوست و مو حتما به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید یک مرکز درمانی مطمئن پیدا کنید.
کلینیک پوست و مو ویستا با داشتن تمام شرایط و ضوابط لازم و قانونی آماده ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی به شما عزیزان میباشد. این ویژگی ها شامل:

  • داشتن مجوز و اجرای شرایط و ضوابط لازم
  • داشتن پشتیبانی پس از انجام خدمات
  • داشتن فن آوری های پزشکی روز دنیا
  • انجام تمامی خدمات و کارها توسط متخصص پوست
  • رعایت بهداشت  
  • دامنه فعالیت زیاد در خدمات درمانی
کلینیک-پوست-و-مو

خدمات کلینیک پوست و مو ویستا

پوست به عنوان یک محافظ بین بافت داخلی و محیط خارجی عمل میکند و از بافت های زیرین در برابر عوامل بیماری زا حفاظت میکند.عوامل بسیاری در ایجاد آسیب برای لایه های مختلف پوست نقش دارند در نتیجه افراد برای حفظ سلامتی و نشاط پوست خود نیاز به مراقبت ها و توصیه های لازم دارند که می توانند با مراجعه به کلینیک های معتبر پوست و مو به این هدف برسند.
در کلینیک پوست و مو  ویستا میتوانید به این امر دست پیدا کنید .
از جمله خدمات کلینیک پوست و مو ویستا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص بیماری های مختلف پوست و مو و ارائه ی مناسب ترین درمان ها
  • لیزر درمانی برای جوانسازی پوست و درمان آکنه
  • لیپوساکشن
  • خدمات پاکسازی پوست
  • درمان های ضد پیری مانند مزوتراپی، هایفوتراپی ، تزریق فیلر، بوتاکس 
  • پروتز سینه
  • لیفت چشم بدون جراحی
  • جراحی ابدومینوپلاستی

متخصصین ما یک دوره جامع و کامل برای بهبود بیماری های پوست و مو شما ارائه میدهند .درمان ها شامل راه و روش های  ساده برای مشکلات عمومی تا راه حل های تخصصی تر برای مشکلاتی از جمله سرطان پوست می باشد.
مراقبت از پوست در کند کردن سیر طبیعی پیری پوست  تاثیر به سزایی دارد .برای رسیدن به این امر نیاز به فن آوری های پزشکی روز دنیا  می باشد که با استفاده از خدمات های کلینیک های پوست و مو امکان پذیر است.به طور کلی ما به شما کمک میکنیم تا فارغ از سن و قومیت و شرایط پوست ،پوستی سالم و زیبا را داشته باشید.

آماده سازی قبل از انجام خدمات زیبایی

  • سیگار نکشید.

بیمارانی که قبل از انجام عمل  حتی فقط  یک بار سیگار کشیده بودند  در طول ویا  بعد از عمل، خطرات قابل توجه بالاتری را تجربه کردند. سیگار به دلیل داشتن نیکوتین باعث میشود جریان خون محدود شود و از رسیدن اکسیژن به سلول ها جلوگیری می کند که می تواند عوارض جدی را داشته باشد.علاوه بر آن ممکن است برخی از عوارض جانبی مرتبط با سیگار کشیدن قبل از جراحی مثل حمله قلبی، سکته،بهبود ضعیف زخم،افزایش خطر عوارض مربوط به بیهوشی را بهمراه داشته باشد.

  • نوشیدن الکل را متوقف کنید.

الکل به اندازه نیکوتین خطرناک نیست، اما اگر در عرض دو هفته پس از عمل مصرف شود، می تواند منجر به عوارض شدیدی شود. الکل به عنوان رقیق کننده خون عمل می کند و خطر خونریزی بیش از حد را در حین جراحی افزایش می دهد. همچنین می تواند توانایی بدن برای بهبودی را مهار کند. بیماران باید نوشیدن الکل را حداقل دو هفته قبل از عمل قطع کنند.

  • مصرف کافئین را کاهش دهید.

کافئین یکی از رایج ترین داروهای مصرفی دنیا است و بخش بزرگی از آن به این دلیل است که به عنوان یک ماده مخدر دیده نمی شود.کافئین می تواند عوارضی را در حین جراحی ایجاد کند اگر سطح خونی بیمار بالا باشد. این به این دلیل است که کافئین می تواند ضربان قلب و فشار خون را افزایش دهد.

مقادیر کم کافئین ممکن است به بهبودی بیماران کمک کند. با این حال، مقادیر زیاد آن می تواند خطر عوارض را افزایش دهد.

  • ویتامین ها و مکمل های خود را بررسی کنید و آنها را با متخصص پوست خود در میان بگذارید.

یکی از بزرگترین خطرات حین جراحی، واکنش غیرمنتظره و نامطلوب بین داروهای مورد استفاده قبل جراحی ، ویتامین‌ها یا مکمل‌های گیاهی است که بیمار در سیستم خود دارد.این عوارض می توانند جزئی تا عوارض  کشنده متغیر باشند.

برای جلوگیری از این خطرات، بیمارانی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند، باید تمام داروها، ویتامین ها و مکمل های گیاهی خود را حداقل دو هفته قبل از جراحی با جراح خود در میان بگذارند.برخی از بیماران ممکن است نیاز به قطع مصرف برخی داروها قبل از جراحی داشته باشند.

  • یک برنامه ریکاوری تهیه کنید.

بهتر است برای بهبودی خود از قبل آماده شوید. این بسته به نوع عمل جراحی که تحت آن قرار می گیرید تغییر پیدا می کند.
اگر قصد پروتز سینه ، جراحی شکم یا  قصد انجام لیپوساکشن  را دارید، برنامه ای را برای دوره نقاهت طولانی در نظر بگیرید. 

مدیریت مرکز پوست و مو ویستا

هشت نکته طلایی وجود دارد تا یک مدیریت کامل و جامع اجرایی شود.

مدیریت مراکز زیبایی با یک سیستم شفاف شروع می شود.استخدام کلید است،به طور کلی برای ارائه ی خدماتی بی نقص و اصولی نیاز به استخدام افرادی متخصص و آموزش دیده داریم . علاوه بر اینها ترکیب ارتباطات رسمی و سرگرم کننده در معرفی  و اعتبار مرکز تاثیر به سزایی دارد همینطور وجود کارکنان با انگیزه و متعهد مشتریان را خوشحال می کنند.

همه ی اینها در کنار هم باعث وجود یک مدیریت یکپارچه در کلینیک پوست و مو ویستا شده که بدنبال آن رضایت مراجعه کنندگان را به همراه دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084