آیا دلت برای جوانتر به نظر رسیدن تنگ شده است؟ هایفوتراپی برای توست .

جوانسازی صورت
95 / 100

 

هایفوتراپی

آیا صورت شما پیر، نازک، دچار افتادگی با چین و چروک های بیشتر و بیشتر شده است؟ آیا گزینه های لیفت صورت همراه با جراحی های سخت و گران قیمت را در نظر می گیرید؟ 

اگر این شما هستید که چنین دغدغه هایی دارید، آیا می‌دانستید بسته به سنتان می‌توانید زمان را روی پوستتان تا 10 سال به عقب برگردانید؟

 برای واقعی بودن زیادی خوب است، درست است؟

در این متن با ما همراه باشید تا با راه حل موفقیت آمیزی بدون جراحی و عواقب سخت آن، آشنا شوید که این امکان را فراهم می کند تا زمان را روی پوست خود به عقب برگردانید .

فهرست مطالب

نسل بعدی فناوری اینجاست تا زیبایی ظاهر شما را بهبود بخشد

شفافیت ، شادابی و طراوت پوست یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده جوانی افراد و موثر در عرصه های مختلف زندگی آنان ، از زندگی فردی و خانوادگی تا زندگی اجتماعی و روابط با دیگران قلمداد می شود . 

با افزایش سن، تاثیر عوامل مختلفی از جمله خواب ، ورزش ، تغذیه ، شادی ها و مشکلات زندگی ، به طور محسوس تری میان خط و خطوط نشسته بر پوست چهره و بدن افراد نمایان می شود و دغدغه ای به دغدغه های آنان که به فکر زیبایی و طراوت شان هستند افزوده می گردد . 

اگر چه پوست ما دائما خود را بازسازی می کند اما با افزایش سن، نوسازی به صورت امری اجتناب ناپذیر کند شده و باعث پیری پوست می شود. 

خوشبختانه با پیشرفت هر روزه علم و تکنولوژی روش های متعددی برای بازسازی پوست و بخشیدن دوباره نشاط و طراوت به آن ، به منسه ظهور رسیده اند . 

هایفوتراپی یکی از این روش های موفق و تاثیرگذار است . 

تاریخچه هایفوتراپی

هایفوتراپی (HIFU)  بیشتر به دلیل استفاده از آن در درمان تومورها شناخته شده است.

 اولین استفاده گزارش شده از HIFU، برای زیبایی شناختی در سال 2008  بود.

سپس HIFU توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال 2009 برای لیفت ابرو تایید شد. این روش همچنین توسط FDA در سال 2014  برای بهبود خطوط و چین و چروک های بالای سینه و گردن (دکلته) تایید شد.

چندین آزمایش بالینی کوچک نشان داده اند که هایفو برای لیفت صورت و رفع چین و چروک، ایمن و موثر است. 

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) یک درمان زیبایی نسبتاً جدید برای سفت کردن پوست است که برخی آن را جایگزینی غیرتهاجمی و بدون درد نسبت به روش های تهاجمی و پر درد ، برای لیفت صورت می دانند.

نوع سونوگرافی که در این روش استفاده می شود با سونوگرافی که پزشکان برای تصویربرداری پزشکی استفاده می کنند متفاوت است. هایفو از امواج با انرژی بالا برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از بدن استفاده می کند.

 در این روش از انرژی اولتراسوند برای ایجاد گرما و آسیب سلولی کنترل شده در لایه عمیق بافت پوست استفاده می شود که پوست برای ترمیم این آسیب دیدگی شروع به تولید کلاژن و بازسازی می کند . این امر منجر به سفت شدن پوست می شود و پوست 10 تا 20 سال جوانتر می شود . 

 

هابفوتراپی روی صورت

کلاژن چیست؟

کلاژن رایج ترین و فراوان ترین شکل پروتئین ساختاری در بدن است. در تمام بافت های ماهیچه ها، استخوان ها، تاندون ها، رگ های خونی و دستگاه گوارش یافت می شود. با این حال، زمانی که مردم در مورد اهمیت کلاژن صحبت می کنند، به طور کلی به فواید آن برای پوست اشاره می کنند. 

افزایش سن باعث کاهش میزان تولید کلاژن می شود. کمبود کلاژن منجر به علائم رایج پیری پوست می شود. چین و چروک، افتادگی پوست که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است و مفاصل سفت، همه نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهند بدن کلاژن کافی تولید نمی‌کند. وقتی سطح کلاژن بالا باشد، پوست نرم، صاف و سفت می شود. اساس روش HIFU تحریک سلول ها برای تولید کلاژن است.

مزایای هایفوتراپی

طبق گزارش انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا (ASAPS)، هایفو و سایر جایگزین های غیرجراحی برای لیفت صورت طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی را تجربه کرده اند. تعداد کل عمل های انجام شده بین سال های 2012 تا 2017 به میزان 64.8 درصد افزایش یافته است که نشان از موفقیت آمیز بودن این روش و مزایای آن است.

هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

صاف کردن چین و چروک های صورت

سفت کردن افتادگی پوست گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون می گویند)

کاهش ظهور غبغب 

 بالا کشیدن افتادگی گونه ها ، ابروها و پلک ها

تقویت خط تعریف فک

صاف و سفت شدن پوست نواحی سینه و دکلته

متخصصان همچنین از HIFU برای درمان تومورها در جلسات بسیار طولانی تر و شدیدتر استفاده می کنند که می تواند تا 3 ساعت در اسکنر MRI طول بکشد.

 

درمان تومور با هایفوتراپی

عوارض جانبی هایفوتراپی

به طور کلی، شواهد نشان می دهد که هایفوتراپی روی صورت عوارض جانبی کمی دارد، اگرچه برخی از افراد ممکن است بلافاصله پس از عمل درد و ناراحتی را تجربه کنند.

مطالعاتی در کره جنوبی به این نتیجه رسید که هیچ عوارض جانبی جدی ناشی از درمان وجود ندارد، اگرچه برخی از شرکت کنندگان در این مطالعه عوارضی را گزارش دادند از جمله :

تورم

بی حسی

سرخی

کبودی

راش ارغوانی

در مطالعه دیگری، محققان دریافتند در حالی که برخی از افرادی که درمان با هایفوتراپی روی صورت یا بدن خود داشتند، بلافاصله پس از درمان درد را گزارش کردند، اما پس از 4 هفته، اثری از درد باقی نمانده بود و دردی را گزارش نکردند.

یک مطالعه متفاوت نشان داد که 25.3٪ از شرکت کنندگان پس از این روش درد داشتند اما بدون هیچ مداخله ای بهبود یافت.

هایفوتراپی روی صورت چگونه انجام می شود؟

هایفو از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوستی موجود در  زیرلایه سطحی پوست استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت به سرعت گرم شود.

هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی می رسند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. در حالی که این ممکن است غیر منطقی به نظر برسد اما آسیب در واقع سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند – پروتئینی که ساختار خوب پوست را فراهم می کند.

 

هایفوتراپی روی صورت

افزایش کلاژن منجر به پوست سفت تر و محکم تر با چین و چروک های کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و مناطق مجاور وارد نمی شود.

پزشکان معمولا جوانسازی صورت به روش هایفو را با تمیز کردن ناحیه انتخابی صورت و استفاده از ژل آغاز می کنند. سپس از یک دستگاه دستی استفاده می کنند که امواج اولتراسوند را در فواصل کوتاه منتشر می کند. هر جلسه معمولاً 30 تا 90 دقیقه طول می کشد.

آیا هایفوتراپی دردناک است؟

برخی از افراد ناراحتی خفیف در طول درمان را گزارش می کنند و برخی پس از آن درد دارند. پزشکان ممکن است قبل از عمل از بی حسی موضعی برای کمک به جلوگیری از این درد استفاده کنند. مسکن‌های بدون نسخه مانند استامینوفن (تایلانول) یا ژنریک ایبوپروفن (ادویل) نیز ممکن است کمک کننده باشند.

طول درمان در هایفوتراپی چقدر است؟

بر خلاف سایر روش های زیبایی، از جمله لیزر موهای زائد، انجام هایفو صورت نیازی به هیچ گونه آمادگی ندارد. هنگامی که یک جلسه تمام می شود، زمان بهبودی نیز وجود ندارد، به این معنی که افراد می توانند پس از دریافت درمان هایفو به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند.

افراد بسته به نتایجی که می‌خواهند به آن دست یابند، ممکن است بین یک تا شش جلسه نیاز داشته باشند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

    • هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش روی افراد بالای 30 سال با میزان شلی  خفیف تا متوسط پوست ، بهترین کارایی را دارد.

    • افرادی که پوست آسیب دیده از نور دارند یا پوست شل بالایی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

    • افراد مسن‌تر با پیری گسترده‌تر، شلی شدید پوست، یا پوست بسیار آویزان روی گردن، گزینه های مناسبی نیستند و ممکن است نیاز به جراحی داشته باشند.

    • هایفو برای افراد مبتلا به عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه مورد نظر، آکنه های شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی شود.

اثر هایفوتراپی بعد از چه مدت زمان قابل رویت است؟

نتایج مطالعه امیدوارکننده است. یک مطالعه در سال 2017 با مشارکت 32 نفر کره ای نشان داد که هایفو به طور قابل توجهی خاصیت ارتجاعی پوست گونه ها، پایین شکم و ران ها را پس از 12 هفته بهبود می بخشد.

در یک مطالعه با جامعه آماری بزرگتر روی 93 نفر، 66 درصد از افرادی که تحت درمان با هایفو قرار گرفتند، بعد از 90 روز بهبودی در ظاهر صورت و گردن خود احساس کردند.

به طور کلی افراد توانسته اند نتایج هایفوتراپی روی پوست خود را در چند ماه پس از درمان و بدون خطرات مرتبط با روش های همراه با جراحی مشاهده کنند.

فرآیند کلاژن سازی حدود 3 ماه طول می کشد تا پوست به آرامی سفت شود. بنابراین نتیجه به روش طبیعی به دست می آید. محیط شما متوجه خواهد شد که شما جوان تر و شاداب تر به نظر می رسید بدون اینکه مصنوعی به نظر برسید .

قبل و بعد از هایفوتراپی 

بعد از هایفوتراپی

 

هایفوتراپی غبغب

 

هایفوتراپی گردن

هایفو معمولا در کجای بدن استفاده می شود؟

هایفوتراپی برای موارد زیر کاربرد دارد :

    •  سفت کردن کامل صورت

    •  لیفت V شکل صورت

    •  کاهش دو برابر چانه

    • کانتور بدن 

    •  مینی هایفو ( برای نواحی حساس مانند پلک ها ، گوشه چشم و خطوط لب )

    •  لیفت ابرو

    •  لیفت گردن

همه افراد می توانند هایفو را در قسمت های مختلف بدن مانند: شکم، ران، باسن، باسن، بازوها و چربی پشت انجام دهند.

هایفو به طور کلی می تواند چربی ها را آب کند، بدن را با کانتور کردن شکل دهد و بدن را سفت کند. همچنین می تواند سلول های چربی را از بین ببرد و سلولیت را کاهش دهد. نتایج این درمان پس از 4 تا 6 هفته که حذف چربی کامل شد، مشخص می شود و الاستین و کلاژن جدید تشکیل می شود. با گذراندن این مراحل بدن شما شکل می گیرد و خاصیت ارتجاعی، رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد.

هایفو برای نواحی کوچک و حساس مانند زیر پلک ها و کیسه های چشم، خطوط لب و گوشه چشم معمولا با دستگاه کوچکی به نام مینی هایفو انجام می شود.

 

هایفوتراپی شکم

مراقبت های قبل از هایفوتراپی 

    • چهار هفته قبل از درمان در مناطق تحت درمان یا نزدیک به آن از تزریق خودداری کنید.

    • چهار هفته قبل از درمان از هرگونه لایه برداری صورت خودداری کنید

    • دو هفته قبل از درمان از میکرودرم ابریژن خودداری کنید.

    • دو هفته قبل از درمان از انجام هرگونه لیزر درمانی در ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

    • چهل و هشت ساعت قبل از درمان از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید (ما نمی توانیم پوستی را که دچار آفتاب سوختگی شده است درمان کنیم)

    • سه الی پنج روز قبل از درمان از مراقبت های پوستی حاوی مواد فعال خودداری کنید (به عنوان مثال ویتامین A، ویتامین C، و AHAs وBHAs)

    • هایفو برای کسانی که باردار یا شیرده هستند مناسب نیست.

    • اگر ایمپلنت دندان یا پلاک های فلزی در ناحیه درمان دارید، لطفا قبل از قرار ملاقات خود به ما اطلاع دهید.

    • اگر در حال حاضر از داروهای آکنه یا نازک کننده پوست یا داروهای حساس به نور مانند Roaccutane استفاده می کنید، ما نمی توانیم پوست شما را درمان کنیم زیرا خطر سوزش وجود دارد.

    • اگر هر گونه زخم باز، آکنه، عفونت یا حساسیت پوستی در ناحیه دارید، نمی توانیم با هایفو درمان کنیم.

    • قبل از درمان، پوست باید تمیز تراشیده شود.

مراقبت های پس از هایفوتراپی

طبیعی است که ناحیه پوستی بلافاصله پس از عمل گرم شود.

ناحیه تحت درمان ممکن است برافروخته، قرمز و احساس گزگز داشته باشد.

    • ناحیه تحت درمان را به مدت 3-5 روز اپیلاسیون نکنید.

    • ناحیه تحت درمان را به مدت 2 هفته لیزر نکنید.

    • به مدت 2-3 روز پوست را لایه برداری نکنید.

    • به مدت 24 ساعت از ورزش های شدید خودداری کنید.

    • سه تا پنج روز پس از درمان از مراقبت های پوستی حاوی مواد فعال خودداری کنید (به عنوان مثال ویتامین A، ویتامین C،و AHAs و BHAs)

    • به مدت 24 ساعت از حمام داغ، اتاق بخار و ماساژ خودداری کنید.

    • از آفتاب سوختگی در طول فرآیند بهبودی پوست به مدت 2 هفته خودداری کنید.

    • اگر احساس می کنید پوست گرم یا حساس است، آلوئه ورا یا کمپرس سرد را روی آن ناحیه قرار دهید.

    • روزانه از کرم ضد آفتاب با SPF 30 استفاده کنید.

    • آب به مقدار زیاد بنوشید.

    • بررسی پیشرفت شما پس از 12 هفته در طی یک قرار ملاقات برنامه ریزی شده برای پیگیری توصیه می شود.

دستگاه های مورد استفاده برای هایفوتراپی

شما عزیزان می توانید برای آشنایی با انواع دستگاه های مورد استفاده جهت هایفوتراپی به این لینک مراجعه فرمایید 

پزشکان متخصص هایفوتراپی در تهران 

شما می توانید برای رزرو نوبت و انجام هایفوتراپی و تجربه پوستی شاداب تر و جوان تر به بهترین کلینیک های پوست و مو تهران که برای دسترسی بهتر شما در زیر قرار داده شده است ، مراجعه فرمایید . 

پزشکان متخصص پوست و مو در تهران

دکتر حمید وحیدی  

متخصص پوست و مو ، لیزر ، بورد تخصصی پوست و مو

بالاتر از میدان ونک ، ولیعصر شمالی…

دکتر مسعود اسلامی زاده  

متخصص پوست و مو و زیبایی

خیابان شریعتی – ابتدای خیابان ظفر …

دکتر بیتا ساقی  

متخصص پوست و مو و زیبایی

تهران پاسداران بوستان ٩ پلاک ١١٧ ط…

ن

دکتر سارا آقائی  

متخصص پوست ، مو ، لیزر و زیبایی

سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج (…

دکتر ناهید بهرامی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

ضلع جنوب شرقی میدان ونک ، خیابان ب…

دکتر پردیس کیانی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

سعادت آباد و یوسف آباد

دکتر فرزانه علمشاهی  

متخصص پوست و مو ، زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی

دکتر صفیه چعباوی زاده  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

میدان ونک، بالاتر از میرداماد، نبش…

دکتر مریم نوکنده  

متخصص پوست ، مو و زیبایی و لیزر

خیابان شریعتی. نرسیده به مترو تجری…

دکتر تورج مکرمی  

متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر

میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، نرسید…

دکتر منصور اصفهانی  

متخصص پوست ، مو و لیزر

عضو انجمن متخصصین پوست ایران و اروپا

دکتر زهرا سادات حسن زاده طباطبائی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

تهران نارمک پایینتر از میدان هفت ح…

دکتر ربابه عابدینی  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

پاسداران، خیابان دولت، نبش اختیاری…

دکتر بهناز همدانی  

متخصص پوست ، مو ، لیزر و زیبایی

بلوار اندرزگو، خیابان شریفی منش، ب…

دکتر مسعود مرادی  

متخصص پوست و مو

و جراح پوست و مو و زیبایی و لیزر

دکتر اشرف نصری  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

دکتر بهاره ملکی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از می…

دکتر محمود الماسی  

متخصص پوست و مو

خ شریعتی ضلع شمالی حسینیه ارشاد بن…

دکتر هدی عین اللهی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

دارای بورد تخصصی

دکتر علیرضا تقی زاده  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

خیابان پیروزی – ایستگاه چهارصد دست…

دکتر پروین طاوسی  

تخصص بیماریهای پوست و مو

پایین تر از میدان هفت حوض-نبش خیاب…

دکتر افسانه بازرگان  

متخصص پوست و مو و زیبایی ، لیزر

هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دارای بو…

دکتر سیما مسعودنیا  

متخصص پوست و مو

صادقیه – بلوار آیت الله کاشانی – ب…

دکتر مهدی کربلائیان  

متخصص پوست ، مو ، لیزر

خیابان ولیعصر، مابین خیابان بهشتی …

دکتر علی رمضانی  

متخصص پوست و مو ، زیبایی و لیزر

عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا

دکتر زهرا السادات موسوی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

هیئت علمی دانشگاه

دکتر رضا آزادی  

متخصص پوست و مو – فلوشیپ پوست اطفال

خ پیروزی خ پرستار میدان ۱۳ابان انت…

دکتر مهرشاد رابط  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی

میدان صنعت ، خیابان حسن سیف ، خیاب…

دکتر بصیرا زندیه  

متخصص پوست و مو

دارای بورد تخصصی

دکتر صدف فرهادی  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

فلکه دوم صادقیه ، اشرفی اصفهانی ، …

دکتر محمد کاکرودی  

متخصص پوست و مو ، دارای بورد تخصصی

تهران،خیابان ولی عصر ،مابین شهید ب…

دکتر فروزان کوشا  

متخصص پوست، مو و لیزر (درماتولوژی)

دکتر زهرا شادلو  

متخصص پوست ، مو و لیزر

میدان توانیر. ساختمان پزشکان طلا. …

دکتر محمد افراشته  

متخصص پوست و مو

تهران، میدان ونک، برزیل شرقی، 

دکتر آنوش شفیعی  

متخصص پوست و مو

سعادت آباد – میدان کاج(طهرانی مقدم…

دکتر شیرین بهروزی فر  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

سعادت آباد ،بلوار پاکنژاد ،بالاتر …

دکتر مینا فتح آبادی  

متخصص پوست مو لیزر

(عضو اکادمی پوست و لیزر اروپا )

دکتر محمدعلی مسعودی  

متخصص پوست و مو ، زیبایی و لیزر

تهران،گیشا، نبش خیابان یازدهم سبحا…

دکتر محمد سعیدی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

نیاوران- چهاراه کامرانیه- کامرانیه…

دکتر سیده نسیم نیک نژاد  

متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر

خیابان وزرا(خالد اسلامبولی)،نبش شه…

دکتر عاطفه فرامرزی  

متخصص پوست و مو

کامرانیه جنوبی٫کوچه پیروز٫پلاک٫۱۴ط…

دکتر آذین مرغائی زاده  

متخصص پوست و مو – درماتولوژیست

میرداماد ، میدان مادر ، خیابان شاه…

دکتر الهه نظری  

متخصص بیماری های پوست و مو

خیابان گیشا، بین کوچه اول و سوم، پ…

دکتر مهدی سبکتکین  

متخصص و جراح پوست ، مو و زیبایی و لیزردرمانی

تهران ؛خیابان شریعتی؛خیابان منظرنژ…

دکتر مریم غیاثی  

متخصص پوست و مو

سعادت آباد – خیابان سرو غربی – خیا…

دکتر امیررضا یزدی  

متخصص پوست ، مو ,زیبایی و لیزر

پاسداران, میدان اختیاریه, اختیاریه…

دکتر افسانه قیومی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

نارمک ، پایین تر از میدان هفت حوض …

دکتر فاطمه رجبی  

متخصص پوست مو لیزر و زیبایی

خیابان مقدس اردبیلی. مجتمع تجاری پ…

دکتر سعید شفیعیان  

متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر

پاسداران ، بوستان هشتم ، بین خیابا…

دکتر نسیبه برزکار  

متخصص پوست و مو

خیابان پاسداران-نبش نیستان چهارم

دکتر سپیده خانی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

خیابان ولیعصر،بالاتر از پارک ساعی،…

دکتر آرزو سبطی  

متخصص پوست ، مو و زیبایی و لیزر

بلوار مرزداران – نبش تقاطع خیابان …

دکتر بهاره درواری  

متخصص پوست و مو

میرداماد – خیابان شاه نظری – کوچه …

دکتر سیمین ابراهیم زاده  

متخصص پوست و مو

ستاری – فردوس شرق – بین وفا آذر و …

دکتر رضا آقاجانی  

دکترای حرفه ای پزشکی ، پوست و مو

شهر ری . میدان حضرت عبدالعظیم . خی…

دکتر غزاله داورنیا  

متخصص پوست ،مو ، زیبایی و لیزر

میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – خ…

دکتر نگین بحرینی  

متخصص پوست و مو و زیبایی

زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، پلا…

دکتر نفیسه نصیری  

متخصص پوست و مو

میدان شهرری ابتدای خیابان 24 متری …

دکتر سارا لطفی  

متخصص پوست و مو

پاسداران ، بوستان ششم ، پلاک 135 ،…

دکتر رضا جعفری فشارکی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر (درماتولوژیس…

پاسداران، بین گلستان دوم و سوم، سا…

کلینیک تخصصی پوست و موی رونیک  

دکتر شاهین آقایی – فلوشیپ جراحی پوست

متخصص پوست (درماتولوژی)

دکتر زهرا عزیزیان  

متخصص پوست ،مو و زیبایی

سعادت اباد-ابتدای بلوار دریا-جنب م…

دکتر محمدحسن شاه وردی  

جراح و متخصص پوست ، مو و زیبایی

کامرانیه جنوبی،خ پاشا ظهری، بن بست…

دکتر فریور میرزایی  

متخصص پوست مو زیبایی لیزر ، کاشت مو و ابرو

کلینیک تخصصی نیلارز پارک وی خیابان…

دکتر پدرام علیرضایی  

متخصص بیماری های پوست و مو

نازی آباد خیابان احمد بابایی کوچه …

دکتر فراست نورمحمدی فر  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی

شنبه تا چهارشنبه صبح : نازی آباد ،…

دکتر مریم هاشمی اوریمی  

متخصص پوست و مو

تهران، میدان توحید، خیابان امیرلو،…

تهران

نوبت دهی تلفنی

دکتر خلیل فارسی نژاد  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی

تهران- ولنجک خیابان ساسان شمالی بی…

دکتر محمود سهرابی  

متخصص پوست ، مو و لیزر

پاسداران نبش گلستان یکم (مومن نژاد…

دکتر سیدمحمد گلشنی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی

خیابان وحید دستگردی (ظفر) بین بزرگ…

دکتر میر احد موسوی  

متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر

کاشت مو و ابرو

دکتر نگار بحرالعلومی  

متخصص پوست مو زیبایی و لیزر

سعادت آباد،بلوار محمدعلی کشاورز،بی…

دکتر مهتاب امینی  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

ظفر،بین نفت و مدرس،جنب بیمارستان ع…

دکتر زهرا قورچیانی  

متخصص پوست و مو

شهرک غرب بلوار فرحزادی کوچه عباسی …

دکتر مهسا انصاری  

متخصص پوست و مو

تهران، دیباجی جنوبی، نرسیده به اتو…

دکتر فریبا محمدی  

متخصص پوست و مو

ابتدای ستارخان ،جنب بانک توسعه تعا…

دکتر فهیمه عبداللهی مجد  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر زهره خداشناس  

متخصص و جراح پوست و مو و زیبایی

شعبه 1: نازی آباد شعبه 2 : خ ولی…

دکتر مجتبی قمری  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

سعادت اباد بالاتر از میدان کاج،نبش…

دکتر جلال الدین مهدوی روشن  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

میدان ونک.ابتدای خیابان حقانی. جنب…

دکتر ارغوان عزیزپور  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

بلوار سعادت آباد، بالاتر از چهاررا…

دکتر ربابه غیبی  

متخصص پوست و مو زیبایی

شیخ بهایی شمالی بالاتر از میدان شی…

مرکز تخصصی پوست و مو شید  

دکتر مریم هلالی

زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین…

دکتر علی کچوئی خالدی  

متخصص پوست و مو

خیابان فاطمی، خیابان باباطاهر، نبش…

دکتر انیس بستاکیان  

متخصص پوست و مو و لیزر

خیابان شریعتی بین مینا و ظفر، کمی …

مرکز لیزر گلبرگ هفت حوض  

دکتر سارا شمس الدینی مطلق – متخصص پوست ، مو …

میدان هفت حوض – خیابان جانبازان غر…

کلینیک تخصصی پوست و مو  

دکتر یحیی قبادی

تهران ، یوسف آباد ، خیابان اسد آبا…

دکتر صبا مقدس  

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

بوستان دوم پاسداران(گیلان غربی)، ب…

دکتر آریا شفیعی  

متخصص پوست مو و زیبایی و لیزر درمانی

قیطریه بلوار صبا خیابان کریمی نبش …

دکتر لیلا عطائی فشتمی  

متخصص پوست و مو

تهران خیابان ولیعصر بین شهیدبهشتی …

دکتر حسین مزینی  

متخصص پوست و مو (درماتولوژی)

تهران، یوسف آباد، خیابان اسدآبادی …

دکتر وحیده سادات لاجوردی  

متخصص پوست و مو

سعادت آباد ، سرو شرقی ، خیابان رشا…

دکتر ایمان روغنی  

جراح و متخصص پوست و مو و زیبایی و لیزر

1-خیابان ولیعصر کمی بالاتر از ونک …

دکتر محمدحسین باقری کاشانی  

متخصص پوست ، مو و زیبایی

تهرانپارس – خیابان فرجام شرقی – بی…

کلینیک تخصصی کاشت مو ایران فیت  

دکتر علیرضا ذاکر متخصص پوست و مو

شریعتی، نرسیده به دوراهی قلهک، روب…

دکتر عاطفه گلفشان  

متخصص پوست ، بورد تخصصی

نارمک – خیابان آیت – پائین تر از م…

دکتر رامین ربانی  

متخصص پوست، مو و زیبایی

دارای بورد تخصصی

دکتر الهام علمائی  

متخصص پوست ، مو و لیزر

فلکه اول تهرانپارس ابتدای خیابان گ…

دکتر علیرضا محبوبیان فر

متخصص پوست و مو (درماتولوژی)

تهران، فلکه دوم صادقیه، آیت الله ک…

دکتر احمد غفاری تویسرکان

متخصص پوست و مو (درماتولوژی)

میدان رسالت – خیابان سمنگان – جنب …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084