مراحل انجام لیفت صورت (face lift)

87 / 100

مراحل انجام لیفت صورت شامل : جوانسازی کامل صورت – لیفت صورت با لیپوساکشن و انتقال چربی –

لیفت صورت

چگونه یک لیفت صورت SMAS متفاوت است

هنر جراحی پلاستیک نیوجرسی

انتخاب لیفت صورت مناسب

در صورت انتخاب لیفت صورت جراحی، شناخت برخی از تکنیک های سنتی تر مورد استفاده جراحان و نتایج احتمالی در ظاهر ضروری است.

انتخاب لیفت صورت مناسب بسیار حائز اهمیت است، جراحی لیفت صورت با توجه به نیازهای فرد به صورت فردی انجام می شود.

هنگام بررسی جراحی زیبایی، همیشه وقت بگذارید، ذهن خود را باز نگه دارید و تکالیف خود را انجام دهید. این سه چیز به شما کمک می کند تا در مسیر خود قرار بگیرید و از ناامیدی جلوگیری کنید.

این زن 46 ساله با بیان اینکه می‌خواهد چهره‌اش «پرتر» باشد، به دنبال جراحی پلاستیک برای جوان‌سازی صورتش رفت. برای این کار ترکیبی از لیفت صورت، لیفت ابرو به روش اندوسکوپی، لیفت پلک بالا و پایین (بلفاروپلاستی) و تزریق چربی به لب بالا و چین های نازولبیال نیاز داشت.

جراحی لیفت صورت در این نوع نیاز به درک عمیق سیستم آپونورتیک زیر عضلانی صورت (SMAS) دارد. این ماهیچه های حالت چهره در پوششی از بافت همبند پوشیده شده اند و در زیر لایه زیرین پوست قرار دارند.

مینی لیفت صورت

مراحل انجام مینی لیفت صورت شامل :قرار دادن برش هایی در جلوی گوش است که از خط مو تا پایین لاله گوش امتداد می یابد. سپس جراح به آرامی پوست و بافت ها را به سمت بالا و خارج از گوش می کشد. پوست و بافت اضافی برای سفت شدن ظاهر پوست برداشته می شود.

آموزش، تجربه و حس زیبایی شناسی بی سابقه در هنگام قرار دادن این برش ها ضروری است.

مینی لیفت صورت ظاهر افتادگی پوست را کاهش می دهد، فک را مشخص می کند و چین و چروک های نیمه پایینی صورت را بهبود می بخشد. این توانایی را دارد که به مشتریان ظاهری جوان تر بدهد.

مزایای مینی لیفت صورت

مزایای مینی لیفت صورت شامل کمترین جای زخم، عوارض جانبی کمتر و دوره نقاهت سریعتر است. پزشک ما با دقت برش هایی را در امتداد طرح تشریحی مشتری برای نتیجه طبیعی تر ایجاد می کند. در مقایسه با لیفت صورت معمولی، مینی لیفت صورت بعد از عمل تورم و کبودی کمتری ایجاد می کند. علاوه بر این، یک مینی لیفت صورت نیازی به استفاده از بیهوشی عمومی ندارد که به مشتریان اجازه می دهد در همان روز عمل به خانه بروند.

جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت 

جراحی لیفت صورت در بسیاری از افراد با بالا رفتن سن، در صورتی که تمایل به ایجاد ظاهری جوان، ظاهری جذاب، و ظاهری آرام، سالم و شاداب داشته باشند، به یک عمل جراحی ضروری تبدیل می‌شود. روش‌های غیرتهاجمی مانند درمان تزریقی، لیزر و لایه‌برداری شیمیایی، به عنوان مثال، تنها در بهبود افتادگی بافت‌ها، وضوح صورت، و پوست شل و چروک‌شده تا حدی پیش می‌روند. در نهایت، روش های سفت کردن پوست برای بالا بردن بافت های افتاده، سفت شدن عضلات، و بهبود خطوط صورت و ظاهر پوست مورد نیاز است.

هدف از جراحی لیفت صورت 

مهم ترین بخش از مراحل انجام لیفت صورت (face lift):هدف از جراحی لیفت صورت تغییر ظاهر شما نیست، بلکه ایجاد ظاهری طبیعی با ظاهری جوان است به طوری که شما فقط سال ها جوان تر به نظر می رسید.

پزشکان متخصص مجموعه ما برنتایج طبیعی تمرکز دارند. ظاهر غیرمعمول، اعوجاج یا عدم تحرک حالت صورت، زخم های قابل مشاهده، و ظاهر بیش از حد کشیده و کشیده غیر قابل قبول است.

از دیگر اهداف جراحی لیفت صورت:

برای اینکه بیمار ظاهری جوان تر و سالم تر داشته باشد که تا حدودی متناسب با سن باشد

بهبود رنگ پوست و چین و چروک

بهبود خط گردن، نیمرخ، گردن

کاهش پری گردن، رسوبات چربی، سفت کردن عضلات گردن و صورت

خطوط و تناسبات صورت جوان را بازیابی کنید

حجم از دست رفته را بازیابی کنید، بافت های افتاده را در موقعیت خود قرار دهید

از نظر کلینیک ما…بهترین جراحی پلاستیک زمانی است که به نظر می رسد انجام نشده باشد.

تکنیک های لیفت صورت

چندین تکنیک مختلف در جراحی لیفت صورت استفاده می شود.

این روش‌ها می‌توانند شامل بخشی یا تمام موارد زیر باشند: لیفت کامل صورت، لیفت گردن، لیپوساکشن گردن، مینی لیفت صورت، پرکننده‌های بافت نرم برای بازگرداندن حجم از دست رفته، و لایه‌برداری مجدد پوست تا چین و چروک‌های صاف.

این نواحی از صورت ممکن است در حین ارزیابی شما و در تعیین روش بهینه شما در نظر گرفته شوند تا کل صورت هماهنگ و متعادل به نظر برسد:

چشم ها

ابروهای چشم

گوش ها

نواحی اطراف دهان (در اطراف دهان)

چانه

گردن

مو

یقیناً خواسته های بیمار و اهداف جراحی شخصی در تدوین یک برنامه درمانی مهم است.

چه کسی کاندید جراحی لیفت صورت است؟

فردی که در اثر افزایش سن، عوامل گرانشی و محیطی دچار کاهش خاصیت ارتجاعی پوست و تون عضلانی صورت و گردن شده است.

بیمارانی در هر سنی که به میزان قابل توجهی وزن خود را کاهش داده اند و در نتیجه دچار افت و افتادگی بافت و پوست صورت و گردن شده اند.

فردی که دارای چین و چروک های صورت یا گردن، یا ژوله، چین های برجسته صورت است

فردی با ظاهری خسته

افرادی با گردن پر، خطوط فک نامشخص به دلیل ژنتیک، رسوبات چربی، افتادگی عضلات گردن

افراد جوان ممکن است برای حفظ ظاهر جوان خود و به تعویق انداختن روش های تهاجمی تر، زودتر مداخله کنند.

محدوده سنی رایج برای جراحی جوانسازی صورت

محدوده سنی رایج برای جراحی جوانسازی صورت در مطب ما 40 تا 70 سال است. افراد سالم در محدوده سنی بالاتر با عمل جراحی و روند بهبودی بسیار خوب عمل می کنند

غیر سیگاری ها. بیمارانی که سیگار می کشند یا سابقه سیگار کشیدن قابل توجهی دارند ممکن است در معرض خطر عوارض ترمیم پوست باشند

توضیحات روش لیفت صورت:

انجام لیفت صورت : این عمل به صورت سرپایی و معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. اکثر بیماران شب را در یک مرکز مراقبت پرستاری شبانه می گذرانند. بیماران مینی لیفت صورت ممکن است بتوانند بلافاصله پس از جراحی به خانه بازگردند

برش ها در داخل و اطراف خط مو و اطراف خطوط طبیعی گوش پنهان می شوند و برش پس از تراژال مورد نظر است. این بدان معنی است که جای زخم در داخل گوش در امتداد یک سوم میانی آن قرار می گیرد تا جای زخم عمودی در جلوی گوش دیده نشود.

سپس پوست از چربی، ساختارهای حمایتی و عضله زیر جدا می شود. چربی ممکن است از اطراف گردن و چانه برای بهبود کانتور کوتاه یا ساکشن شود. سپس ماهیچه‌های زیرین سفت می‌شوند، پوست در یک بردار مخالف نیروی جاذبه دوباره پوشانده می‌شود و اضافی آن برداشته می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084