لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با بوتاکس
90 / 100

ابروها مانند قاب صورت هستند. شکل، بافت و موقعیت آن ها تأثیر تعیین کننده ای بر تشخیص چهره انسان دارد. علاوه بر این، ابروها نقش کلیدی ایفا می کنند که صحبت از این است که یک فرد چقدر هوشیار و شاداب به نظر می رسد.

 اگر ابروها در طول زندگی به دلیل روند طبیعی پیری فرو بروند، این می تواند تأثیر منفی بر ظاهر داشته باشد. لیفت ابرو بوتاکس روشی موثر و کم تهاجمی برای تقویت چشم های خسته است.

    آیا می توان با بوتاکس ابرو را بالا برد؟

    چرا باید ابروها را بالا انداخت؟

    هزینه لیفت ابرو با سم بوتولینوم چقدر است؟

    آیا لیفت ابرو با سم بوتولینوم عوارضی دارد؟

فیبرهای حلقه‌ای شکل عضله چشمی، عضلات صورت را تشکیل می‌دهند که می‌توانند انقباض چشم‌ها را ببندند و اندازه چشم‌ها را کاهش دهند. چروک شدن چشم ها اغلب به طور غیرارادی هنگام کورشدن، گریه یا خنده اتفاق می افتد. اما حتی در حالت استراحت، عضله حلقه چشم دارای تن خاصی است که منجر به کاهش سایز چشم ها می شود. همراه با فرورفتن پیشانی، از دست دادن قابلیت ارتجاعی و چربی، افتادگی پلک ها ظاهر می شود.

آیا می توان با بوتاکس ابرو را بالا برد؟

تنش عضلانی را می توان با تزریق هدفمند بوتاکس کنترل کرد .با تضعیف عضلات صورت اطراف چشم با سم بوتولینوم، چشم ها بزرگ شده و ابروها بالا می روند. اثر لیفتینگ (لیفت ابرو) تنها چند میلی متر است، اما می تواند یک اثر مثبت واضح داشته باشد .اثر بوتاکس حدود سه ماه در این ناحیه باقی می ماند .با این حال، مدت اثر در هر مورد فردی است. یکی دیگر از راه های بالا بردن ابروها، لیفت ابرو با نخ است.

چرا باید ابروها را بالا انداخت؟

ابروها اغلب به گونه‌ای برداشته می‌شوند که قوس ابروها برجسته‌تر شده و از حالت اولیه بلندتر ‌شوند .اگر در لیفت ابرو زیاده روی نکنید، چشمان به ظاهر بزرگ تر و جوان تری خواهید داشت. افتادگی جزئی پلک نیز با لیفت ابرو با سم بوتولینوم (مثلاً بوتاکس) بهبود می یابد. لیفت پلک بالایی نمی تواند جایگزین اثر بوتاکس روی ابروها شود، اما حداقل آن را بیشتر به تاخیر می اندازد.

مزایای درمان لیفت ابرو با بوتاکس

  • چشمانی بزرگتر، بیدارتر و جوان تر
  • هرگونه عدم تقارن را جبران می کند
  • تاثیر منفی روی حالات صورت را از بین می برد

آیا تا به حال به لیفت ابرو فکر کرده اید؟ اگر چشم‌های درشت‌تر و ظاهری هوشیارتر می‌خواهید، می‌توانید ابروهای خود را بدون جراحی بالا ببرید. با لیفت ابرو با حداقل تهاجم، تنش عضلانی بالای چشم با تزریق هدفمند شل کننده های عضلانی کنترل می شود.

لیفت ابرو بدون جراحی؟

اصولاً دو نوع لیفت ابرو وجود دارد. بر این اساس، هم با جراحی و هم با تزریق شل کننده های عضلانی می توان ابروها را بالا برد. لیفت ابرو با استفاده از شل کننده های عضلانی به ویژه برای مشتریانی مناسب است که می خواهند بدون پذیرش خطرات و عوارض جانبی یک عمل، تغییری ظریف در ابروهای خود ایجاد کنند.

عضله اسفنکتر که در بالای حفره چشم قرار دارد، منجر به پایین آمدن مداوم ابروها در طول سالیان متمادی می شود. با لیفت ابرو، عضله اسفنکتر با تزریق یک شل کننده عضلانی “ضعیف” می شود تا کم تر منقبض شود و ناحیه چشم و ابرو شل شود و لیفت ابرو اتفاق می افتد. خاصیت لیفتینگ ابروها باعث می شود که ابروها یک تا سه میلی متر بلند شوند تا چهره بسیار هوشیارتر و چشم ها بزرگ تر به نظر برسند.

قوس برجسته ابرو نیز در این فرایند زیبا و مطلوب دیده می شود. بر این اساس، ابروهای کاملاً منحنی نگاه را باز، چشم ها را بزرگ می کنند و به ظاهر کمک می کنند. هر کسی که تصمیم به لیفت ابرو داشته باشد می تواند بیش از همه از ناحیه چشم باز و درخشان بهره مند شود. علاوه بر این، شدت افتادگی جزئی پلک را می توان با بلندکردن ابرو با شل کننده های عضلانی بهبود بخشید. نتیجه معمولا بین چهار تا شش ماه باقی می ماند.

لیفت ابرو با بوتاکس برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت ابرو با بوتاکس تقریباً برای تمام افرادی که دوست دارند ابروهای خود را به صورت جانبی بلند کنند مناسب است. چنین عملی همیشه زمانی توصیه می شود که ابروها تمایل به فرو رفتن به طرفین دارند. بنابراین، درمان با ایجاد افتادگی پلک نیز مقابله می کند.

لیفت جانبی ابرو با بوتاکس به عنوان “لیفت شیمیایی ابرو” نیز شناخته می شود. برای هر کسی که می خواهد شکل ابروهای خود را بهینه کند ایده آل است. با انجام این کار، می توانیم به طور پیشگیرانه روند پیری را متوقف کنیم. همچنین برای کسانی که می توانند مداخلات جراحی را با خطرات خاص و نتایج غیرقابل برگشت انجام دهند ایده آل است.

لیفت ابرو با بوتاکس چگونه عمل می کند؟

در کیلینک ما ابتدا پزشکان متخصص صورت شما و بافت ابروهای شما را تجزیه و تحلیل می کنند. پس از آن یک مشاوره انفرادی انجام می شود که در آن به طور مفصل درباره امکانات و محدودیت های درمان بوتاکس برای شما توضیح خواهند داد.

مهم است که خواسته ها و ایده های خود را بشناسید تا بهترین نتیجه ممکن را برای خود به دست آورید. قطعاً تفاوت‌هایی نیز بین جنس‌ها وجود دارد: مردان عموماً ابروهای صاف و برجسته را ترجیح می‌دهند، در حالی که زنان ابروهای منحنی را زیباتر می‌دانند. بر اساس تجزیه و تحلیل ابرو و خواسته های شما، پزشک دقیقاً درمان مناسب برای شما را تعیین می نماید

خودِ درمان فقط چند دقیقه طول می کشد و معمولا بعد از 10 تا 15 دقیقه کامل می شود. این درمان زیبایی بدون درد است و برای لیفت ابرو با بوتاکس نیازی به بیهوشی نیست.

مهم: درمان با بوتاکس نیاز به حساسیت و تجربه زیادی دارد. این فقط باید توسط افراد واجد شرایط با دانش آناتومیک عالی و درک اولیه نسبت های زیبایی شناختی صورت انجام شود. به این ترتیب می توان از عوارض ناخواسته ای مانند ابروهای به اصطلاح مفیستو یا اسپاک که در اضلاع بیرونی بالا آمده است جلوگیری کرد.

چرا لیفت ابرو ضروری است؟

به دلیل آرامش طبیعی بافت، ابروها با افزایش سن فرو می‌روند. این امر به ابروها حالت خسته ای می بخشد. در عین حال، شدتافتادگی پلک با افزایش سن، در حال افزایش است. در نتیجه این پیشرفت، بسیاری از افراد حالت چهره دائما خسته و گاهی اوقات افسرده یا بدخلق دارند.

تا همین اواخر، تنها یک راه حل برای این مشکل زیبایی وجود داشت: جراحی، با هزینه ها و خطرات مرتبط با آن. با بوتاکس لیفت ابرو، پزشکی زیبایی مدرن اکنون یک جایگزین درمانی متقاعد کننده و ملایم دارد.

این رویکرد نوآورانه در اصل از ایالات متحده آمریکا می آید. در اینجا، سم بوتولینوم A چندین سال است که برای بلند کردن مجدد ابروهای فرورفته استفاده می شود. فن آوری و دانش مرتبط با آن در بین متخصصان پزشکی زیبایی نسبتاً رایج است.

لیفت ابرو که از نظر فنی به خوبی اجرا شده با شل کننده عضلانی، صورت را چندین سال جوان تر نشان می دهد. چیزی که لازم است تجربه زیاد و یک غریزه مطمئن است.

لیفت ابرو با بوتاکس برای چه کسانی ارزشمند است؟

در اصل برای همه کسانی که آرزوی ظاهری شاداب تر و ابروهای منحنی زیبا دارند، زنان و مردانی که می خواهند افتادگی پلک خود را درمان کنند، با این روش به نتیجه رضایت بخشی دست می یابند. همچنین با عوارض جانبی بسیار کمتر و تلاش کمتری نسبت به جراحی کلاسیک پلک بالا همراه است.

بعد از لیفت ابرو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مهم است که حداقل تا 10 ساعت پس از تزریق بوتاکس به ناحیه تحت درمان فشار وارد نشود. در غیر این صورت، زندگی روزمره می تواند به طور عادی انجام شود.

خطرات و عوارض احتمالی لیفت ابرو با بوتاکس چیست؟

به طور کلی، درمان با بوتاکس بسیار کم خطر در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی جزئی به صورت قرمزی، تورم خفیف و کبودی (هماتوم) در محل تزریق طبیعی است. ناخوشایندترین عوارض جانبی زمانی رخ می دهد که عضله به طور تصادفی دارویی را دریافت کند که ساختار هدف درمان نبوده است. با این حال، این اثر نامطلوب معمولا فقط برای مدت کوتاهی باقی می ماند!

چه چیزی باعث اثر جوان کننده قابل توجهی می شود؟

 ابروهای در هم رفته باعث می شود چشم ها کوچک تر و خسته تر به نظر برسند. با بالا بردن قوس ابرو تا 3 میلی‌متر، لیفت ابرو با بوتاکس چشم‌های بزرگ‌تر و هوشیارتری را تضمین می‌کند که به طور کلی حیاتی‌تر به نظر می‌رسند.

ماندگاری نتایج لیفت ابرو با بوتاکس چقدر است؟

این ماندگاری از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. با این حال، اثر شل کننده عضلات معمولا بین چهار تا شش ماه طول می کشد. پس از آن، درمان می تواند در هر زمان تکرار شود.

لیفت ابرو بدون جراحی – برای درخشندگی مثبت و طراوت جوانی

سم بوتولینوم و پرکننده‌ها سال‌هاست که از محبوبیت فزاینده‌ای به عنوان عوامل ضد چروک برخوردار هستند. بنابراین تصحیح عیوب زیبایی شناختی کوچک می تواند به طور خاص و با ملایمت انجام شود. بنابراین این روش ها برای لیفت ابروهای غیرجراحی ما مناسب هستند تا بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند و در عین حال از شما محافظت کنند. اسید هیالورونیک به عنوان پرکننده در عمل ما استفاده می شود.

بالا بردن ابرو کاری که بوتاکس یا هیالورونیک اسید انجام می دهد

در فرم غلیظ، سم بوتولینوم یک نوروتوکسین قوی است که توسط باکتری ها تولید می شود. برای مصارف پزشکی، تحت شرایط کنترل شده تولید می شود، به طوری که آسیب ناشی از ماده فعال حذف می شود.

در پزشکی زیبایی، از تزریق بوتاکس برای تأثیرگذاری بر فعالیت عضلات استفاده می شود. بسته به مقدار دوز، انقباضات عضلانی را می توان کاهش داد یا به طور کامل از آن جلوگیری کرد. این به طور موثر خطوط بیانی را که در اثر حرکات ماهیچه های صورت ایجاد می شود صاف می کند.

برای لیفت ابرو، بوتاکس بالای ابرو تزریق می شود. این کار کشش عضلانی عضله حلقه را کاهش می دهد، به طوری که ابروها کمی بالا می روند. تزریق بوتاکس در ناحیه مرکزی ابرو نیز می تواند کشش عضله پیشانی را به سمت خارج ابرو هدایت کند.

 هیالورونیک اسید یک ماده درون زاست که در پوست، بافت هم بند، غضروف و مفاصل وجود دارد. قادر است رطوبت را تا حد بسیار بالایی ذخیره کند و به پوست حالت ارتجاعی و حجم دهد. با این حال، تولید اسید هیالورونیک در بدن از سن 25 سالگی کاهش می یابد. با این اثر که پوست به طور فزاینده خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد.

اسید هیالورونیک جزء بسیاری از محصولات پزشکی و آرایشی است. در پزشکی زیبایی پلاستیک، پرکننده‌ای قوی است که برای تزریق چین و چروک یا مدل‌سازی نواحی خاصی از صورت، مانند لب‌ها یا ابروها استفاده می‌شود. لیفت ابرو با اسید هیالورونیک در درجه اول کاهش حجم ابروهای جانبی را افزایش می دهد.

اینکه کدام روش استفاده می شود به نیازهای فردی شما بستگی دارد. در برخی موارد، بالابردن ابرو نیز می تواند از طریق استفاده ترکیبی از هر دو روش مفید باشد. اما لیفت ابرو با فیلر برای همه بیماران قابل استفاده نیست. در مطب ما در تهران، مشاوره دقیقی در مورد گزینه های فردی خود برای لیفت ابرو بدون جراحی دریافت خواهید کرد.

با لیفت ابرو با بوتاکس یا اسید هیالورونیک چه نتایجی می توان به دست آورد؟

با لیفت ابرو بدون جراحی، ابروها به اندازه چند میلی متر بالا می روند و حتی افتادگی پلک های مشخص را می توان با درمان نرم کرد. این اصلاح حداقلی اغلب تأثیر عمده ای بر ظاهر صورت شما می گذارد: چشمان شما دوباره هوشیار و شاداب هستند، درخشندگی کلی شما جوان می شود.

اولین نتایج در حال حاضر بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است و شما عمل ما را از قبل تغییر مثبت داده اید. بعد از دو تا سه هفته، اثر بوتاکس یا اسید هیالورونیک کاملاً توسعه یافته است.

‌اثر لیفت ابرو با بوتاکس حدود چهار ماه باقی می ماند. در مورد لیفت ابرو با اسید هیالورونیک باید حداکثر بعد از ده ماه تزریق جدید انجام شود.

ارتباط با ما

ابروهای پایین رفته تمام حالت صورت را تغییر می دهند. در این صورت حالت چهره خسته، بدخلق یا غمگین به نظر می رسد. عوامل ژنتیکی و روند طبیعی پیری مسئول این امر هستند. با افزایش سن خاصیت ارتجاعی پوست و بافت همبند کاهش می یابد و ابروها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند.

ابروها را می توان با استفاده از روش های مختلفی مانند جراحی یا درمان غیرتهاجمی بالا برد. در مطب تخصصی ما ما برای جراحی پلاستیک و زیبایی، لیفت ابرو بدون جراحی با تزریق بوتاکس یا اسید هیالورونیک را ارائه می شود. هر دو گزینه درمانی فقط چند دقیقه طول می کشد؛ اما با اثرات زیبایی شناختی غیر قابل انکاری رو به رو خواهید شد. با لیفت ابروهای غیر جراحی ما در تهران ، ظاهری باز و هوشیار و درخشندگی جوانی خود را به دست خواهید آورد.

شما می توانید مقاله های دیگر ما را در بخش زیر دنبال کنید و با دادن نظرات خود ما را همراهی نمایید. ❤️❤️❤️❤️❤️

بیش تر بخوانید: بهترین دکتر لیفت سینه در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084