نکات مهم در مورد تزریق فیلر خط خنده

86 / 100

مقدمه

تزریق فیلر خط خنده می تواند دوباره جوانی و شادابی را برایمان به ارمغان آورد. خطوط خنده که روی پوست ایجاد می شودحکایت واضحی از علائم پیری است که می توان به راحتی آنها را نرم و صاف کند. با استفاده از پرکننده های پوستی اسید هیالورونیک که در این ناحیه قرار داده می شود، باعث افزایش حجم و حجیم می شود تا ظاهر هر گونه چین و چروک یا خطوطی که ممکن است فرد داشته باشد را کاهش دهد. با تمام لذت های زندگی، ایجاد خطوط در اطراف دهان در طول زمان اجتناب ناپذیر است. اما می توان با تزریق فیلر خط خنده به پوست صاف دست یافت.

تزریق فیلر خط خنده-dermatologyclinic.ir/

چگونه با تزریق فیلر از شر خط خنده خلاص شویم 

چین های بینی (یا خط خنده) خطوطی هستند که در دو طرف دهان قرار دارند. زمانی که فرد لبخند می زند، بیشتر به چشم می آیند. به جز نوزادان و افرادی که صورت آنها به دلیل بیماری فلج شده است، تقریباً همه افراد دارای چین های بینی هستند.

چین ها که از دسته های متراکم بافت فیبری و ماهیچه ها ساخته شده اند، با افزایش سن بیشتر برجسته می شوند. با افتادگی و نازک‌تر شدن پوست، بسیاری از مردم متوجه می‌شوند که چین‌های نازولبیال آن‌ها بیشتر به چشم می‌آیند. چین های نازولبیال بخش طبیعی آناتومی انسان هستند، نه یک وضعیت پزشکی یا نشانه ای از افزایش سن. اما با بالا رفتن سن افراد، این چین‌ها عمیق‌تر می‌شوند و همچنین ممکن است افتادگی داشته باشند. با افزایش سن، در برخی از افراد خطوطی در اطراف چین های بینی ایجاد می کنند. از دیگر خطوطی که ایجاد می شود خط ماریونت است که تا امتداد چانه ادامه می یابد.

خط خنده (Laugh line ) به دلیل عوامل مختلفی مشخص تر می شوند، از جمله:

-نور خورشید باعث اسیب پوستی و ایجاد چین و چروک می شود

   – از دست دادن کلاژن با افزایش سن، باعث می شود پوست ضعیف و نازک به نظر برسد.

    -از دست دادن چربی، که می‌تواند گونه‌ها و نواحی مجاور را آویزان کند

   – با افزایش سن، حالات صورت می تواند باعث ایجاد چین و چروک های عمیق تر شود.

-همانطور که اخم های مکرر می تواند باعث ایجاد چین و چروک در نزدیکی ابرو شود، لبخند زدن نیز چین های بینی را عمیق تر می کند.

عوامل دیگر عبارتند از:

-سیگار کشیدن

-قرار گرفتن در معرض آلاینده های محیطی

–  کاهش وزن سریع یا نوسانات مکرر وزن

-چین‌های نازولبیال یک مسئله زیبایی هستند، اما عامل خطری برای هیچ بیماری نیستند و لزوماً نیازی به درمان ندارند.

چین های بینی که معمولا به عنوان “خطوط لبخند” یا “خط خنده” شناخته می شوند، با افزایش سن بیشتر مشخص می شوند و نشانه طبیعی پیری هستند. خطوط لبخند دو چین پوستی هستند که از پایین بینی کشیده می شوند و تا گوشه های دهان خم می شوند. آنها در نتیجه از دست دادن حجم صورت و خاصیت ارتجاعی پوست با افزایش سن و عمیق تر شدن در اثر لبخند و خنده های مکرر ایجاد می شوند.

برای برخی، آنها ممکن است نشان دهنده بلوغ، موقعیت و شخصیت باشند یا نشان دهند که شما زندگی شادی داشته اید! با این حال، زمانی که آنها بسیار عمیق می شوند، ممکن است شما را پیرتر، خسته یا ناراضی نشان دهند. اینجاست که درمان خط لبخند می تواند تفاوت ایجاد کند، چهره شما را جوان کرده و اعتماد به نفس را بازگرداند.

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی ویستان با ارائه خدمات بی نظیر خود پوست زیبا و شفاف ر ا برایتان به ارمغان می آورد. شماره تماس: 2146291345

اگر چین های عمیق بینی باعث ناراحتی شما می شوند، پرکننده های خط لبخند می توانند به شما در خلاص شدن از شر آنها کمک کنند. این روش ساده نتایج عالی را به سرعت و بدون توقف ارائه می دهد.

پرکننده های خط خنده چیست؟

تزریق فیلر خط خنده (Laugh line filler injection) سریع و ساده است و به طور موثر چین و چروک را در کمتر از 15 دقیقه نرم می کند. در طی این روش محبوب، یک پزشک واجد شرایط ژل اسید هیالورونیک را به چین‌های بین دهان و بینی تزریق می‌کند، چین و چروک‌های موجود را پر می‌کند، پوست را صاف می‌کند و حجم از دست رفته را بازیابی می‌کند.

مزایای درمان خط خنده چیست؟

تزریق فیلر خط خنده نه تنها خطوط صورت را صاف می کند، بلکه تولید اسید هیالورونیک طبیعی را نیز تحریک می کند که به عنوان یک مرطوب کننده داخلی برای آبرسانی به پوست شما عمل می کند. درمان تخصصی فیلر خط خنده کلینیک ویستان مزایای زیر دارد.

    حداقل درد یا ناراحتی

کرم بی حس کننده موضعی قبل از تزریق فیلر خط خنده روی صورت استفاده می شود. ما همچنین از با کیفیت ترین پرکننده های پوستی همراه با بی حس کننده یکپارچه برای راحت تر کردن درمان استفاده می کنیم.

    روش کم خطر

فیلر خط خنده بی خطر هستند و عوارض جانبی کمی دارند. برخی از بیماران ممکن است متوجه کبودی خفیف، قرمزی یا تورم در محل تزریق فیلر شوند.

    حداقل زمان بهبودی

بازگشت به محل کار در همان روز.

    درمان برگشت پذیر

فیلر خط خنده غیر دائمی هستند و در صورت لزوم با استفاده از هیالورونیداز حل می شوند. این به هر کسی که قبلاً تحت درمان قرار نگرفته آرامش خاطر می دهد.

    نتایج طولانی مدت

پرکننده های پوستی نسل جدید می توانند تا 18 ماه دوام داشته باشند.

    درمان ایمن و تنظیم شده

پرکننده های HA دارای تاییدیه اتحادیه اروپا و FDA و دارای نشان CE هستند.

چقدر طول می کشد تا نتایج را ببینم؟

احتمالاً بلافاصله نتایج را مشاهده خواهید کرد، اما نتیجه نهایی ممکن است تا دو هفته طول بکشد. هر فردی بسته به سبک زندگی و عوامل دیگر نتایج متفاوتی خواهد داشت، اما شما می توانید فیلر خط خنده خود را یک بار در سال شارژ کنید.

 تزریق فیلر خط خنده (Laugh line filler injection) را برای زنان باردار یا شیرده یا کسانی که به این روش آلرژی دارند توصیه نمی‌کنیم، بنابراین لطفاً از قبل بررسی کنید.

آیا تزریق فیلر خط خنده دارای عوارض جانبی است؟

بله، همه‌ی روش‌های پزشکی احتمال داشتن عوارض جانبی را دارند و تزریق فیلر خط خنده هم از این قاعده مستثنی نیست. برخی از عوارض جانبی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

تورم، قرمزی و درد در ناحیه تزریق: در اثر تزریق فیلر خط خنده ، ممکن است باعث بروز تورم، قرمزی و درد در ناحیه تزریق شود. این عوارض معمولاً در مدت چند روز پس از تزریق رخ می‌دهند و به طور کلی به طور خودی بهبود می‌یابند.

  1. عفونت: در صورتی که فنیک های تزریق به درستی ضدعفونی نشوند، ممکن است عفونت در محل تزریق فیلر رخ دهد.
  2. آسیب دیدگی به عروق: تزریق فیلر خط خنده ممکن است به عروق نزدیک محل تزریق آسیب بزند و باعث بروز آسیب‌های جدی مانند نخریدگی عروق گردد.
  3. نقص در شکل و شمایل: در برخی از موارد، فیلر ممکن است در ناحیه تزریق از جمله خط خنده، نقص در شکل و شمایل ایجاد کند.
  4. حساسیت: برخی از افراد ممکن است به مواد استفاده شده در فیلر حساسیت داشته باشند و باعث بروز حساسیت و التهاب در ناحیه تزریق شوند.
  5. سایر عوارض جانبی: بعضی از عوارض دیگر شامل خشکی پوست، تغییر رنگ پوست، خارش، و یا درد به طور گسترده‌تر هستند.

برای کاهش خطر بروز عوارض جانبی، بهتر است تزریق فیلر خنده توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود. قبل از تصمیم‌گیری درباره تزریق فیلر، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و خطرات و فواید احتمالی را مورد بررسی قرار دهید.

پرکننده های پوستی برای چه افرادی مناسب نیستند

توصیه می شود که فیلرهای پوستی برای بیماران زیر 18 سال تجویز نشود. بیمارانی که کاندید مناسبی برای تزریق فیلر نیستند، شامل بیمارانی می شوند که دارای اختلالات خونریزی هستند، باردار یا شیرده هستند، داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند، یا به لیدوکائین، عامل بی حس کننده مورد استفاده در طول تزریق، حساسیت دارند.

بسیاری از خانم ها و آقایان تزریق فیلر را انتخاب می کنند زیرا سریع و موثر هستند و زمان بهبودی بسیار کوتاه است.

در کلینیک ویستان، ما تزریقات را با استفاده از سوزن بسیار ظریف، کرم بی حس کننده، کمپرس یخ و گاهی اوقات بلوک های عصبی انجام می دهیم تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برسانیم و راحتی بیماران را تضمین کنیم. کل درمان معمولا در کمتر از 30 تا 40 دقیقه کامل می شود.

ممکن است بلافاصله پس از تزریق فیلر خط خنده (Laugh line filler injection) دچار کبودی و تورم جزئی شوید. اینها معمولاً در عرض چند روز ناپدید می شوند، اما گاهی اوقات ممکن است تا یک هفته ادامه داشته باشند. شما می توانید بلافاصله فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرید، با این تفاوت که باید یک یا دو روز در معرض گرما و آفتاب قرار نگیرید. احتمال تورم در بیماران جوان و کبودی در بیماران بالای 35 سال بیشتر است..

نتیجه گیری:

ما در این مقاله به بررسی تزریق فیلر خط خنده پردازیم و ذکر کردیم که این نوع تزریق هیچ عارضی در پی ندارد و وزایای آن را شرح دادیم. تا دوستانی که قصد دارند از شر خطوط خنده رها شوند بتوانند اطلاعات جامعی بدست آورند و با خیال آسوده بتواننداز پرکننده های پوستی استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084