لایه‌‌برداری صورت با لیزر فوتونا

لایه‌برداری
85 / 100

فهرست مطالب

لایه‌‌برداری صورت با لیزر فوتونا و جوان‌سازی صورت

لایه‌‌برداری صورت با لیزر فوتونا یا به عبارت بهتر پاک‌سازی پوست به‌وسیله فناوری پیشرفته لیزر، روشی جدید و مدرن است برای ترمیم و درمان عارضه‌های پوستی و جوان‌سازی صورت.

در این روش به‌وسیله لیزر چهاربعدی فوتونا یک‌لایه سطحی از سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شود و لایه‌های سالم اطراف سبب تحریک و تکثیر سلول‌های جدید در روی پوست می‌شوند و به‌این‌ترتیب یک‌لایه جوان و شاداب جای لایه قبلی را می‌گیرد و جای جوش، زخم و همین‌طور لکه‌های مختلف از روی پوست پاک می‌شود.

در لایه‌برداری با لیزر می‌توان انواع عارضه‌های پوستی مانند جای زخم، لکه‌ها و کک‌ومک‌ها و لکه‌های قهوه‌ای روی پوست را بهبود بخشید. این روش درمانی جدید به دلیل عملکرد ویژه‌اش بسیار رایج است و موردتوجه افراد است.

لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا

داشتن پوستی صاف و روشن، منافذ باریک و همچنین رفع چین‌وچروک‌ها ازجمله اثراتی هستند که می‌توان از اولین روش درمانی و لایه‌برداری لیزر فوتونا انتظار داشت.  این نتایج کاملاً غیرقابل مقایسه با سایر روش‌های درمانی موجود مانند لایه‌برداری با ماسک‌های خانگی، ماسک‌های شیمیایی آماده، کرم‌های لایه‌بردار و میکرو درم است.

گروهی از مجرب‌ترین متخصصان پوست در کلینیک زیبایی ویستان گرد هم آمده‌اند تا با آخرین یافته‌های دانش پزشکی، تجهیزات مدرن و بهره گرفتن از تخصص و تجربه‌های ارزشمند، شما را دررسیدن به پوستی سالم و درخشان یاری کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

https://dermatologyclinic.ir/wp-content/uploads/2023/06/YouCut_۲۰۲۳۰۶۱۹_۱۸۴۱۱۵۸۶۶.mp4

نتایج لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا

لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا برای از بین بردن لکه‌های پوستی و بهبود چین‌وچروک صورت بهترین گزینه است. برخی از نتایج این روش درمانی عبارت‌اند از:

  • از بین بردن چین‌وچروک صورت
  • بهبود استحکام پوست
  • روشن شدن رنگ پوست
  • کاهش یا حذف جای زخم
  • درمان منافذ پوست
  • درخشندگی بهتر پوست
  • رنگ پوست متعادل
  • بهبود کیفیت و وضعیت پوست
  • کند کردن روند پیری

نشانه‌های بهبودلایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا

توصیه پزشکان متخصص برای حصول نتایج مطلوب لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا این است که این درمان را ۳ تا ۴ جلسه بافاصله زمانی ۲ تا ۳ هفته‌ انجام دهید. این فاصله زمانی باعث می‌شود پروسه و پردازش درمان به‌خوبی انجام شود.

ویژگی جالب این روش درمانی پوست صورت این است که پس از هر جلسه لایه‌برداری صورت با لیزر درخشندگی را در رنگ و بافت پوست مشاهده خواهید کرد. بعد از گذشت ۲ تا ۳ ماه و با تولید سلول‌های سالم و جدید، نتایج درمان به‌طور عینی قابل‌مشاهده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره لایه‌برداری صورت با لیزر فوتوناو جوان‌سازی صورت با لیزر یا هر آنچه در این زمینه نیاز دارید با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید. ما توصیه‌های بسیار مفیدی برای شما داریم!

برخی از نشانه‌های بهبودیلایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا

  • رفع چین‌وچروک
  • تغییر رنگ پوست (ازجمله تغییر رنگ آکنه پس از التهاب)
  • از بین رفتن یا کاهش جای زخم
  • علائم اولیه پیری
  • اولین علائم از دست دادن نرمی و انعطاف‌پذیری پوست
  • پوست خشن با سطح نامنظم
  • منافذ پوست گشاد شده
  • بهبود بافت پوست
  • پیشگیری از پیری پوست

فرایند لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا چگونه انجام می‌شود؟

فرایند لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا به این شکل است که نور تابیده‌شده از لیزر فوتونا سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست جدید در اثر گرمای حاصل از لیزر تحریک‌شده و اقدام به کلاژن سازی می‌کند و به‌این‌ترتیب یک‌لایه جوان و شاداب جای لایه قبلی را می‌گیرد.

بسته به نیاز مراجعه‌کنندگان می‌توان از اثرات ظریف و سطحی تا لایه‌برداری بسیار شدید و عمیق را انجام داد. لایه‌برداری سطحی یا لایه‌برداری سبک دارای یک اثر پاک‌کنندگی حداقل بر روی لایه‌های سطحی پوست است که منجر به شادابی و بازسازی آن، کاهش رنگ‌های کم‌عمق و گشادشدن منافذ پوست و همچنین پاک‌سازی عمومی و بهبود آن می‌شود.

لایه‌برداری پوست با لیزر فوتونا با عمق متوسط ​​و عمیق که منجر به لایه‌برداری عمیق‌تر می‌شود، فشرده‌تر است، بنابراین پرتو لیزر به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کند و اثرات بهتری را ایجاد می‌کند، اما این کار دیگر مستلزم انجام دادن دوره‌های درمانی طولانی‌تری است.

با توجه به مشکل تغییر رنگ صورتم، قبلاً درمان‌های زیادی را امتحان کرده‌ام ولی هیچ کمکی نکردند. یکی از دوستانم کلینیک زیبایی ویستان را توصیه کرد که در آن لایه‌برداری لیزری پیشنهادشده بود. الآن من اولین درمانم را پشت سر گذاشته‌ام و خوشحالم که بالاخره می‌توانم بهبودی پوستم را ببینم.(یکی از مراجعان)

 اثرات لایه‌برداری نوآورانه لیزر Erb:Yag از همان اولین درمان، به‌ویژه در مورد لایه‌برداری با عمق متوسط ​​و عمیق، دیدنی و قابل‌مشاهده است. با در نظر گرفتن اثرات و دوره بازیابی، بهینه‌ترین حالت لایه‌برداری مجدد با عمق متوسط ​​است.

پس از بهبودی، پوست بسیار جوان‌تر، سفت‌تر و لطیف‌تر به نظر می‌رسد و رنگ و بافت بهتری دارد.

کلینیک زیبایی ویستان توصیه‌های ارزنده‌ای در این زمینه و انجام لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا برای چه کسانی مناسب است؟

لایه‌برداری لیزری فوتونا برای افرادی که مایل به مراقبت کامل از پوست خود هستند توصیه می‌شود. این روش درمانی بر اساس یک فناوری پیشرفته است که به‌طور مؤثر کیفیت و وضعیت پوست را بهبود می‌بخشد. لیزر دارای یک عمل بازسازی قوی است و مکانیسم‌های آن ضمن‌ترمیم پوست روند بازسازی آن را تقویت می‌کند و باعث تولید و بازسازی الاستین و کلاژن که نقش بسیار مهمی در جوان‌سازی، شادابی و انعطاف‌پذیری پوست دارند، می‌شود.

در یک نگاه کلی می‌توان گفت همه‌ی آن‌هایی که پوست نازک و موهای روشن دارند بهترین گزینه برای لایه‌برداری پوست صورت هستند؛ اما این دلیل نمی‌شود افرادی که از این ویژگی برخوردار نیستند، نتوانند نتایج مناسبی از این روش به دست آورند.

اگر هدفتان از لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا کاهش آکنه و چین‌وچروک‌ها، بهبود بافت پوست، کاهش لکه‌های ناشی از افزایش سن یا کم کردن اثر آسیب‌های ناشی از نور خورشید است، احتمالاً از نتیجه لایه‌برداری راضی خواهید بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره لیزر درمانی پوست و لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا یا هر آنچه در این زمینه نیاز دارید با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید. ما توصیه‌های ارزنده‌ای برای شما داریم!

چه کسانی نباید لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا را انجام دهند؟

در مورد اینکه چه کسانی نمی‌توانند لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا را انجام دهند باید با پزشک متخصص پوست مشورت کرد. اگر روی پوست خود هرگونه زخم، آفتاب‌سوختگی، آسیب یا عفونتی مشاهده کردید، لایه‌برداری نکنید. این توصیه شامل تب‌خال هم می‌شود چراکه در این زمان‌ها پوست شما بیشتر از لایه‌برداری به آب‌رسانی و مراقبت‌های درمانی نیاز دارد.

به‌طورکلی این گروه از افراد نباید لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا را انجام دهند:

  • مادرانی که به فرزندشان شیر می‌دهند
  • افرادی که التهاب پوستی دارند
  • افرادی که از رقیق‌کننده‌های خون (ضد انعقادها) استفاده می‌کنند
  • افرادی که سابقه سرطان‌های گذشته و حال دارند
  • افرادی که از آستروئیدها استفاده می‌کنند
  • افرادی که پوست بسیار حساس دارند
  • افرادی که درمان آنتی‌بیوتیکی (1 ماه قبل از درمان) دارند
  • هرگونه التهاب و عفونت ویروسی یا باکتریایی در ناحیه‌ای از پوست که باید درمان شود.

توصیه ما به شما این است برای هر تصمیمی در زمینه لیزر درمانی و لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا حتماً با یک پزشک باتجربه و متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید. در کلینیک زیبایی ویستان شما می‌توانید به‌طور کامل هر اطلاعاتی که در زمینه لیزر درمانی و روش‌های مناسب درمان زیبایی پوست و جوان‌سازی نیاز دارید دریافت کنید و در بهترین کلینیک لیزر در تهران درمان خود را با ایمنی و آرامش کامل انجام دهید.

روش لایه‌برداری صورت با لیزر فوتونا چگونه است؟

لایه‌برداری با لیزر نیازی به بیهوشی ندارد؛ مرحله اول شامل تمیز کردن کامل محل درمان است. پس‌ازآن چشم‌های بیمار با عینک محافظ مخصوص پوشانده می‌شود و پاک‌سازی در ناحیه مشخص‌شده آغاز می‌شود. پس از پایان لایه‌برداری صورت با لیزر بیمار توصیه‌های پس از درمان را دریافت می‌کند.

آیا لایه‌برداری با لیزر همراه با درد است؟

ممکن است در طول عمل پاک‌سازی پوست احساس گرما و سوزش ظریفی را تجربه کنید که این هم بخشی از روند لایه‌برداری است بااین‌حال می‌توان برای رفع نگرانی 30 دقیقه قبل از عمل، از کرم بی‌حس‌کننده استفاده کرد.

عوارض پاک‌سازی صورت با لیزر

عوارض لایه‌برداری پوست با لیزر اغلب بسیار اندک است و پس از مدتی از بین خواهد رفت اما ضروری است به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید تا دوران پس از پاک‌سازی پوست را با موفقیت سپری کنید. برخی از متداول‌ترین عوارض لایه‌برداری صورت با لیزر عبارت‌اند از:

  • عفونت: پزشکان معمولاً برای پیشگیری از عفونت در لایه‌برداری پوست با لیزر فوتونا قبل و بعد از عمل آنتی‌بیوتیک تجویز می‌کنند اما پاکیزه نگه‌داشتن محل موردنظر هم باید به‌دقت انجام شود.
  • ایجاد لکه‌های در سطح پوست: پاک‌سازی پوست با لیزر ممکن است باعث به وجود آمدن لکه‌هایی در پوست شود که یا پوست را تیره‌تر می‌کند یا برنزه و یا به روشن شدن پوست منجر می‌شود که درنهایت باعث از دست رفتن رنگ‌دانه‌های پوستی می‌شود.
  • هایپوپیگمانتاسيون: جذب نور لیزر از طریق پوست در برخی مواقع سبب از بین رفتن تولید ملانین و از دست دادن رنگ‌دانه‌های پوستی می‌گردد که به این حالت هایپرپیگمانتاسيون می‌گویند. هایپرپیگمانتاسيون همواره در حوزه زیبایی و لیزر امری عادی تلقی می‌شود.
  • تب‌خال: پاک‌سازی پوست در اطراف دهان ممکن است باعث تب‌خال شود.
  • سوزش آکنه: برای درمان این مشکل بهترین گزینه پرهیز غذایی است.
  • جوش‌های سفید کوچک: گاه حین پاک‌سازی پوست با لیزر ممکن است جوش‌های سفید کوچکی دیده شود که به‌راحتی با محلول‌های پاک‌کننده از بین می‌روند.
  • قرمز شدن: پاک‌سازی پوست با لیزر می‌تواند باعث قرمز شدن پوست شود که به‌مرور برطرف می‌شود.
  • تورم: پاک‌سازی پوست با لیزر در اطراف چشم می‌تواند باعث تورم شود که در چنین مواقعی پزشکان آستروئید خوراکی تجویز می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره عوارض پاک‌سازی صورت با لیزر یا هر آنچه در این زمینه نیاز دارید با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید. ما توصیه‌های ارزنده‌ای برای شما داریم!

دفعات انجام لایه‌برداری پوست با لیزر

تعداد دفعات انجام لایه‌برداری پوست با لیزر به وضعیت پوست و تأثیراتی که به دنبال آن هستیم بستگی دارد. یک درمان کافی است تا پوستی صاف و روشن و منافذ باریک داشته باشیم. بااین‌حال، برای کاهش چین‌وچروک‌های عمیق، جای زخم، لکه‌ها و کک‌ومک‌ها و لکه‌های قهوه‌ای باید چندین جلسه لایه‌برداری را برنامه‌ریزی کرد.

مدت‌زمان لایه‌برداری پوست با لیزر

مدت‌زمان تخمینی یک‌ لایه‌برداری پوست با لیزر 30 دقیقه است.

بهبودی پس از درمان

دوره بهبودی بستگی به عمق لایه‌برداری پوست با لیزر دارد؛  در صورت لایه‌برداری سطحی، مراجعه‌کنندگان می‌توانند از روز بعد به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند. تنها عارضه جانبی ممکن است قرمزی خفیف باشد، بنابراین پاک‌سازی پوست با لیزر یک گزینه درمانی ایده آل برای کسانی است که نمی‌توانند دوره‌های نقاهت طولانی را تحمل کنند.

در مورد روش‌های لایه‌برداری با عمق متوسط ​​و عمیق، دوره نقاهت طولانی‌تر است. بین روز دوم و چهارم  پس از پاک‌سازی، معمولاً پوست شروع به لایه‌برداری می‌کند. این فرآیند چند روز طول می‌کشد و پس از پایان آن، پوست برای مدتی تقریباً 5 تا 10 روز علائم اریتم را نشان می‌دهد.

کلینیک زیبایی ویستان توصیه‌های ارزنده‌ای در زمینه مراقبت‌های بهبودی پس از درمان با لایه‌برداری پوست با لیزر دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مراقبت‌های بعداز لایه‌برداری پوست با لیزر

مراقبت‌های بعد از لایه‌برداری پوست با لیزر را باید با دقت انجام داد تا بهبودی کامل حاصل شود. بسته به درمانی که انجام داده‌اید ممکن است دچار سوزش شوید، یا پوستتان خشک شود و حتی ممکن است تاول بزند. ممکن است مایعی زردرنگ از نواحی درمان شده ترشح کند تا لایه‌ای را تشکیل دهد. این لایه را نخارانید و برندارید زیرا باعث می‌شود اسکار به وجود آید.

معمولاً بین ۵ روز تا یک هفته پس از لایه‌برداری پوست شما خشک و پوسته می‌شود. توصیه می‌شود پس از لایه‌برداری پوست با لیزر این موارد را انجام دهید تا ظاهری بهتر داشته باشید:

  • طبق نظر پزشک نواحی لایه‌برداری شده پوست را هرروز پنج الی ۷ بار با الکل یا آب‌نمک بشورید تا عفونت نکند
  • طبق نظر پزشک برای درمان پوست از داروهای تجویزشده حمایتی استفاده کنید
  • طبق نظر پزشک پس از بهبودی از کرم‌های ضد آفتاب‌های مخصوص پوست‌های حساس استفاده کنید
  • در صورت لزوم طبق نظر پزشک هرروز از مرطوب‌کننده استفاده کنید
  • از ژل یا کرم‌های تسکین‌دهنده مانند آلوئه ورا و ضد آفتاب با SPF بالا برای محافظت از پوست خود در برابر نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش استفاده کنید
  • بهتر است برای جلوگیری از تعریق بیش‌ازحد و گرم کردن بدنتان سعی کنید تا دو روز به خود استراحت دهید، سپس فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید
  • بهتر است تا چند روز پس از لایه‌برداری پوست از مواد آرایشی استفاده نکنید
  • حتماً از حمام آب گرم، بخارآب و درمان‌های حرارتی مانند سونا خودداری کنید
  • بهتر است تا چند روز پس از لایه‌برداری پوست از اصلاح با تیغ، اپیلاسیون یا استفاده از موچین روی پوست لیزر شده خودداری کنید
  • بهتر است از محصولات سفیدکننده و عطری استفاده نکنید
  • سعی کنید در آب کلردار شنا نکنید؛ زیرا ممکن است به پوست آسیب برساند

اگر در تهران یا شهرهای دیگر زندگی می‌کنید و علاقه‌مندید درباره لایه‌برداری پوست با لیزر فوتونا اطلاعات بیشتری کسب کنید متخصصان پوست و زیبایی ما در بهترین کلینیک‌ لایه‌برداری پوست با لیزر آماده ارائه مشاور و هر نوع راهنمایی هستند، کافی است فقط با ما در تماس باشید.

چه‌کارهایی باید قبل از لایه‌برداری پوست با لیزر انجام داد؟

مانند هر عمل جراحی برای لایه‌برداری پوست با لیزر هم باید قبل از اقدام کارهای خاصی انجام داد که به‌طور خلاصه می‌توان این موارد را برشمرد:

  • قرار نگرفتن در مقابل تابش مستقیم نور خورشید به‌ مدت دو هفته قبل از انجام پاک‌سازی پوست
  • استفاده نکردن از محصولاتی مانند گلیکولیک اسید و رتینوئیک اسید چند هفته قبل از انجام پاک‌سازی پوست
  • استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب مناسب باپوست خود
  • اجتناب از لایه‌برداری پوست به مدت ۱۴ روز قبل از پاک‌سازی پوست از طریق لیزر
  • مجاز نبودن استفاده از محصولات آرایشی پیش از انجام جوان‌سازی و پاک‌سازی پوست از طریق لیزر

مزایای لیزر فوتونا

در میان روش‌های مختلف لایه‌برداری پوست و به‌ویژه لایه‌برداری پوست با لیزر، روش درمانی لیزر فوتونا بسیار ارجح‌تر است چون عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی در زمینه کاهش خطوط و چین‌وچروک ریز صورت، درمان لکه‌های قرمز، قهوه‌ای و یا تغییر رنگ، سفت کردن پوست و تولید کلاژن، بهبود جای زخم و آکنه، اسکارهای تروماتیک و جراحی، کاهش منافذ باز و بزرگ و کاهش ظاهر رگ‌های خونی دارد.

در یک دسته‌بندی کلی مهم‌ترین مزایای لیزر فوتونا عبارت‌اند از:

  • درمانی بدون درد، بدون جراحی و غیرتهاجمی است.
  • تقویت تولید کلاژن و خاصیت ارتجاعی پوست
  • از بین ‌بردن چین‌وچروک‌های پوست
  • کاهش ظاهر سلولیت
  • افزایش گردش خون
  • سفت کردن و لیفت چانه و گردن
  • برطرف کردن تحریکات پوستی
  • بهبود منافذ باز پوست
  • بهبود رنگ و بافت پوست
  • ایمن و مؤثر است.
  • صاف و روشن شدن پوست بعد از انجام لیزر باهدف جوان‌سازی صورت
  • مناسب برای رفع افتادگی و افزایش استحکام پوست
  • رفع جای آفتاب‌سوختگی، آکنه و زخم‌های جراحی
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه و انجام فعالیت‌های روزانه خود بعد از انجام لیزر
  • به حداقل رسیدن امکان عفونت در روش لیزر برای جوان‌سازی و پاک‌سازی صورت
  • بهبود بافت پوست در طولانی‌مدت با استفاده از لیزر

هزینه لیزر فوتونا چقدر است؟

با توجه به اینکه لیزر فوتونا رایج‌ترین روش درمانی لیزری است باید توجه داشت انجام آن حتماً باید در کلینیک‌های تخصصی و مجهز با حضور پزشکان متخصص و باتجربه صورت گیرد تا دچار عوارض ناخواسته آن نشوید. در کلینیک زیبایی ویستان همه‌ی این موارد فراهم است و با مشاوره شما می‌توانید بهترین درمان را انتخاب و در بهترین کلینیک لیزر فوتونا در تهران پاک‌سازی پوست و صورت خود را متناسب با آخرین تکنولوژی روز جهان تجربه کنید.

هزینه لیزر فوتونا متناسب با بخشی از نواحی انتخابی و اندازه آن متغیر است و بسته به زمان و تعداد دفعات درمان هزینه تغییر می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره برای سایر خدمات پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست و صورت، تزریق ژل و بوتاکس، کاشت مو، کاشت ابرو و … با ما در کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید.

همین امروز برای جوان‌سازی خود اقدام کنید!

بیشتر بخوانید:

بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس

هایفوتراپی روشی نوین در جوان‌سازی صورت

مزوتراپی یا راز جوانی در عصر جدید

لیزر فوتونا

اسکین کر

جوان‌سازی دور چشم با لیزر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084