لیزر فوتونا

لیزر فوتونا
94 / 100

فهرست مطالب

لیزر فوتونا تحولی شگفت‌انگیز در عرصه پزشکی زیبایی و جوان‌سازی پوست

لیزر فوتونا در حال حاضر پیشرفته‌ترین فناوری لیزری مورداستفاده در پزشکی زیبایی و جوان‌سازی پوست است. این روش درمانی جدید نه‌تنها نتایج آشکار و قابل‌مشاهده‌ای ایجاد می‌کند، بلکه فناوری مدرن آن نیز به دلیل مکانیسم‌های کنترلی بسیار ایمن و قابل‌اطمینان است. علاوه بر همه این‌ها، درمان با فناوری‌های زیبایی‌شناسی پیشرفته و دستگاه‌هایی که نتایج مؤثر و دائمی دارند، بسیار ترجیح داده می‌شود.

لیزر فوتونا چیست؟

لیزر فوتونا روش درمانی فوق‌العاده پیشرفته و جدیدی است که برای درمان سطح پوست و جوان‌سازی صورت مورداستفاده قرار می‌گیرد. هم‌اکنون این فناوری جدید برای افرادی به‌کاربرده می‌شود که قصد دارند تمام‌صورت خود را ترمیم و جوان‌سازی کنند.

درمان‌های فوتونا از طریق یک سیستم لیزری پیشرفته انجام می‌شود که نتایج بسیار موفقی در جوان‌سازی پوست و درمان‌های مختلف در زمینه‌های زیبایی، زنان و اثرات جراحی دارد. با تکنولوژی لیزر فوتونا مشکلات جوان‌سازی، سفت شدن و کشیدگی پوست و نیز از بین بردن لک روی پوست برطرف شده و نتایج بسیار خوبی حاصل می‌شود. لیزر فوتونا چون عمق نفوذ بالایی دارد در درمان چربی سوزی و سفت‌سازی بافت هم مؤثر است. ازآنجاکه روش درمانی لیزر فوتونا غیر جراحی است و بدون آسیب رساندن به پوست انجام می‌گیرد فرصت درمانی راحتی را برای بیمار فراهم می‌کند.

چنانچه در این زمینه‌ها نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید کارشناسان متخصص کلینیک زیبایی ویستان آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما و معرفی بهترین کلینیک‌های لیزر فوتونا در تهران همراه با بهترین متخصصان پوست و زیبایی در تهران و بهترین و ایمن‌ترین کلینیک‌های زیبایی پوست هستند. همین‌الان با ما تماس بگیرید.

https://dermatologyclinic.ir/wp-content/uploads/2023/06/1-1.mp4

دستگاه فوتونا

دستگاه لیزر فوتونا یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر کمپانی فوتونا در جهان است که سازنده‌اش بیش از نیم‌قرن سابقه درخشان در زمینه ساخت و تولید فناوری پیشرفته لیزر دارد و یکی از برترین کمپانی‌های ساخت لیزر در جهان به شمار می‌رود.

تکنولوژی لیزر فوتونا از ترکیب دو دستگاه لیزر ان دی یگ و اربیوم شکل‌گرفته است. این دو سیستم لیزر مکمل یکدیگر هستند و  هر یک از این دو تأثیر متفاوتی دارند. روش فوتونا جوان‌سازی چهاربعدی (4 D) پوست هم نامیده می‌شود که به‌صورت غیرتهاجمی است و بدون جراحی و بدون بیهوشی انجام می‌شود. این روش درمانی هم از طریق سطح خارجی پوست و هم از داخل مخاط دهان صورت می‌گیرد. نتایج موفقیت‌آمیز این فناوری جدید باعث ماندگاری بیشتر می‌شود.

در روش درمانی لیزر فوتونا از دو طول‌موج مختلف لیزر که دارای اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست هستند استفاده‌شده و به این شکل است که در چهار سطح مختلف لایه‌های عمقی، میانی، مخاط دهان و سطح پوست انجام می‌شود. همه‌ی آن‌هایی که از این روش درمانی جدید استفاده کرده‌اند ضمن احساس بهبودی نسبی ظرف مدت کوتاهی پس از درمان، نتایج نهایی جوان‌سازی پوست با لیزر فوتونا را مشاهده خواهند کرد.

مراحل درمانی لیزر فوتونا

مدت‌زمان جوان‌سازی و ترمیم پوست صورت در روش درمانی لیزر فوتونا چهاربعدی معمولاً بین 3 تا 5 جلسه است و هر جلسه درمان چهار مرحله دارد.

در مرحله نخست جوان‌سازی چهاربعدی با طول‌موج ار یاگ شروع می‌گردد به این شکل که گرمادهی ملایم از داخل بافت دهان منجر به انقباض کلاژن‌ها و بهبود حالت شل بودن پوست و حجم دهی شده و در ادامه باعث لیفت پوست در ناحیه خط خنده می‌شود.

در مرحله دوم درمان با طول‌موج ان دی یاگ روی لایه‌های زیرین پوست و تکمیل تأثیر مرحله خط خنده باعث احیا و استحکام بافت پوست می‌گردد.

سپس در مرحله سوم جوان‌سازی و ترمیم پوست به روش درمان فوتونا چهاربعدی با طول‌موج ان دی یاگ از روی پوست به عمق آن گرمادهی می‌شود تا باعث حجم دهی و لیفت پوست شود.

در مرحله چهارم و پایانی درمان جوان‌سازی چهاربعدی با همان طول‌موج برای جلادهی پوست و رسیدن به‌ظاهر شفاف و بهتر لایه‌برداری سطحی انجام می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره لیزر فوتوناو روش درمان جوان‌سازی صورت با این فناوری جدید و مدرن یا هر آنچه در این زمینه نیاز دارید با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید. ما توصیه‌های ارزنده‌ای برای شما داریم!

معرفی برخی از امکانات درمانی لیزر فوتونا

توانایی درمانی لیزر فوتونا بسیار گسترده است و هرکدام فواید بسیاری برای پوست شما دارند و می‌توانید با توجه به ویژگی صورت و پوست خودتان انتخاب کنید. برخی از امکانات درمانی لیزر فوتونا عبارت‌اند از:

لیفت و جوان‌سازی کامل صورت

عوامل بسیاری هستند که می‌توانند روی پوست صورت تأثیر منفی بگذارند، افزایش سن، عارضه‌هایی که به دلیل در معرض نور خورشید قرار داشتن ممکن است افراد را دچار مشکلات پوستی کند. تغذیه نامناسب، افسردگی، اضطراب و مشکلات روحی و جسمی و غیره همه می‌تواند روی پوست تأثیر بگذارند و باعث بروز جوش‌، لکه‌، زخم‌، چین‌وچروک‌ در صورت شوند. استفاده از روش درمانی فوتونا برای جوان‌سازی پوست صورت بسیار کارآمد است.

سفت کردن پلک بالا

یکی از عارضه‌های پوست صورت شل شدن و افتادگی پلک بالا است که گاه تجمع بافت چربی هم در لایه‌های بالایی پلک باعث ایجاد پف و افزایش بیشتر سنگینی پلک می‌شود. این موضوع اغلب در سنین 35 الی 40 سال دیده می‌شود و درمان آن با لیزر فوتونا بدون درد و خونریزی و کاملاً رضایت‌بخش انجام می‌شود.

از بین بردن چین‌وچروک دور چشم

برای از بین بردن چین‌وچروک دور چشم که نتیجه انقباض‌های طولانی و مکرر دور چشم است تزریق ژل و بوتاکس می‌تواند راهگشا باشد اما این روش درمانی نتیجه ماندگاری ندارد و برای درمان اصولی و اساسی‌تر استفاده از لیزر فوتونا گزینه بسیار مناسبی است که بدون جراحی، درد و سوختگی طی چند جلسه نتایج عالی را به همراه دارد.

کلینیک زیبایی ویستان توصیه‌های ارزنده‌ای در این زمینه دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

از بین بردن چین‌وچروک پیشانی

برای برخی چین‌وچروک پیشانی چندان آزاردهنده نیست اما برخی آن را زیبا نمی‌دانند و به دنبال رفع آن هستند. پیشانی عضلاتی دارد که انقباض آنها سبب بالا رفتن ابروها و ایجاد چین‌وچروک افقی در پیشانی می‌شود و دو نوع هستند.

آن‌هایی که به دنبال انقباض عضلات پیشانی ایجاد می‌شوند و اصطلاحاً به چروک دینامیک مشهورند و تا زمانی که انقباضی وجود نداشته باشد به طبع این چین‌وچروک‌ها هم دیده نمی‌شوند. برای درمان این مشکل تزریق ژل و بوتاکس گزینه بسیار مناسبی است.

نوع دیگر چین‌وچروک پیشانی که به دلیل انقباض عضلات حالت ماندگاری پیداکرده و اغلب با برطرف شدن انقباض عضلات، مقدار مشخصی از چین‌وچروک روی پیشانی باقی می‌ماند با روش‌های ترکیبی شامل لیزر فوتونا، تزریق مواد کلاژن ساز، استفاده از کرم‌ها و قرص‌های کلاژن ساز و تزریق چربی یا فیلر زیر لایه چین‌وچروک، قابل‌درمان است.

از بین بردن خط اخم عمیق

اینکه احساس شود چهره آدم اخم‌آلود باشد خیلی زیبا و دوست‌داشتنی نیست و این وضعیت در افراد مختلف متفاوت است. از طرفی بعضی عادت دارند در حالت معمولی به‌صورت اخم‌آلود باشند و همین موضوع باعث می‌شود به‌مرور هم عضلات اخم قوی‌تر شوند و هم میزان چین‌وچروک ناحیه خط اخم بیشتر و عمیق‌تر شود.

درمان این عارضه هم نیازمند روش‌های ترکیبی و لیزر فوتونا برای از بین بردن خط‌های ایجادشده در نواحی مختلف خط اخم است تا بتوان چین‌وچروک‌های ایجادشده را مرحله‌به‌مرحله ترمیم کرد. استفاده از تزریق دوره‌ای ژل و بوتاکس هم تأثیرگذار است.

رفع افتادگی ابروها

لیزر فوتونا برای رفع افتادگی ابروها بسیار کارگشاست اگرچه توصیه می‌شود برای رسیدن به شکل مطلوب حتماً از روش‌های جراحی، لیفت با نخ و یا تزریق بوتاکس استفاده کرد. برای بالا بردن ابروها و رسیدن به حالت معمولی که قبل از مرحله افتادگی بود می‌توان از لیزر فوتونا استفاده کرد.

 از بین بردن جای جوش

جای جوش و زخم‌های پوستی اغلب عاملی است که می‌تواند اعتمادبه‌نفس ما را در برقراری ارتباط با دیگران تحت‌الشعاع قرار دهد و باعث نگرانی ما شود.

توصیه متخصصان پوست و زیبایی برای درمان این عارضه استفاده ترکیبی از لیزر فوق پیشرفته فوتونا 4 چهار بعدی  و روش‌های دیگر است برای از بین بردن جای جوش و زخم‌های پوستی.

توجه داشته باشید مراقبت‌های درمانی بعدازآن هم بسیار مهم و ضروری است که باعث ایجاد لک در نواحی درمانی نشود.

از بین بردن خط خنده

برای از بین بردن خط خنده روش‌های مختلفی وجود دارد که مناسب‌ترین آن استفاده از لیزر فوتونا است. این روش عوارض احتمالی روش‌های دیگر مثل تزریق ژل را ندارد و ماندگاری آن نسبت به ژل خیلی بیشتر بوده و طبیعی است.

کلینیک زیبایی ویستان توصیه‌های ارزنده‌ای در این زمینه دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

در روش درمانی لیزر فوتونا از دو طول‌موج مختلف لیزر که دارای اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست هستند استفاده‌شده و به این شکل است که در چهار سطح مختلف لایه‌های عمقی، میانی، مخاط دهان و سطح پوست انجام می‌شود.

سفت کردن پوست شکم

شل بودن پوست شکم یکی از مشکلاتی است که اغلب زنان به‌ویژه بانوان باردار بعد از زایمان و حتی پس‌ازآنجام عمل‌های جراحی زیبایی لاغری مثل لیپوماتیک ممکن است درگیر آن شوند. برای درمان این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارد اما لیزر فوتونا تأثیرگذاری بیشتری برای سفت شدن پوست شکم دارد.

از بین بردن ترک‌های پوستی شکم و سینه

به دنبال چاقی و فشار ناشی از کشش لایه‌های مختلف پوست، بین این لایه‌ها ازهم‌گسیختگی و ترک ایجاد می‌شود که به‌مرورزمان براثر ترمیم ناقص حالت سفیدرنگ بر جا می‌ماند. برای از بین بردن این ترک‌های پوستی شکم که جزو دشوارترین درمان‌ها محسوب می‌شود ترکیب لیزر فوتونا با سایر درمان‌ها نتیجه شگفت‌انگیز خواهد داشت.

سفت کردن پوست گردن

پوست گردن به دلیل نازک بودن و از همه مهم‌تر، میزان فشار کششی زیاد هنگام حرکت سر به اطراف ممکن است با شل شدن و افتادگی مواجه شود. حساس بودن این قسمت از بدن به دلیل عبور عروق و اعصاب حساس، جوان‌سازی با هر دستگاه یا روشی را دشوار ساخته و انجام کارهای درمانی مختلف در این نواحی بسیار خطیر است. اینجاست که لیزر فوتونا به‌واسطه ایمنی بسیار بالا گزینه بسیار مناسبی برای درمان‌های ترمیمی و جوان‌سازی در نواحی گردن است و می‌تواند اثرات درمانی فوق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد.

از بین بردن جوش صورت

پدید آمدن جوش صورت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ تغییرات هورمونی و آندروژن‌ها، جمع شدن سبوم و سلول‌های مرده در منافذ پوست و فولیکول‌ها، باکتری‌ها، عوامل عفونت‌زا و کم‌آبی پوست صورت و استفاده از مواد آرایشی رنگ‌دانه است که باعث افزایش چربی پوست و تشدید مسیر التهابی آن می‌گردد. در چنین شرایطی فناوری لیزری فوق پیشرفته فوتونا به همراه ترکیب‌های مکمل درمانی به‌خوبی می‌تواند به شما در از بین بردن جوش صورت کمک کند.

اگر در تهران یا شهرهای دیگر زندگی می‌کنید و علاقه‌مندید درباره لایه‌برداری پوست و لیزر فوتونا اطلاعات بیشتری کسب کنید متخصصان پوست و زیبایی ما دربهترین کلینیک‌ لایه‌برداری پوست با لیزر آماده ارائه مشاور و هر نوع راهنمایی هستند، کافی است فقط با ما در تماس باشید.

لیزر فوتونا برای لک صورت

عوامل بسیاری هستند که می‌توانند روی پوست صورت تأثیر منفی بگذارند، افزایش سن، عارضه‌هایی که به دلیل در معرض نور خورشید قرار داشتن ممکن است افراد را دچار مشکلات پوستی کند. تغذیه نامناسب، افسردگی، اضطراب و مشکلات روحی و جسمی و غیره همه می‌تواند روی پوست تأثیر بگذارند و باعث بروز جوش‌، لکه‌، زخم‌، چین‌وچروک‌ در صورت شوند.

استفاده از لیزر فوتونا برای از بین بردن لک صورت بهترین روش درمانی است که می‌تواند نتیجه درخشانی داشته باشد.

از بین بردن جای زخم و بخیه

دیدن جای زخم و بخیه روی صورت به هر دلیلی خوشایند کسی نیست همین‌طور اثر جراحت یا بریدگی در پوست پس از ترمیم و باقی ماندن جای زخم یا اسکار. این وضعیت می‌تواند تأثیری منفی روی زندگی افراد بگذارد و اعتماد نفس آنها را دچار تزلزل کند.

امروزه روش‌های لیزری و غیر لیزری بدون تهاجم (غیر جراحی) برای درمان این زخم و بخیه‌ها وجود دارد که روش درمانی لیزر فوتونا می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد و طی چند جلسه لیزر درمانی نتیجه شگفت‌انگیز آن را مشاهده کرد.

درمان ضایعه‌های عروق سطحی پوست با لیزر فوتونا

ضایعه‌های عروقی پوستی، ضایعه‌هایی به شكل خال، لك، زخم یا ضایعه‌های بدخیم سرطانی هستند كه از رگ‌های سرخرگی ـ سیاهرگی و لنفاوی تشکیل‌شده‌اند. این ضایعه‌های عروقی به‌مرورزمان براثر فشار روی عروق سطحی پوست در نواحی مختلف و به‌ویژه ساق و ران پاها، عروق ریز به‌صورت متورم و برجسته (به‌صورت تارعنکبوتی در سطح پوست) دیده می‌شوند و ازنظر زیبایی اصلاً خوشایند نیستند. به‌وسیله لیزر فوتونا و لیزر کوترا می‌توان ضایعه‌های عروق سطحی پوست را به‌خوبی از بین برد.

توصیه ما به شما این است برای هر تصمیمی در زمینه لیزر فوتونا حتماً با یک پزشک باتجربه و متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید. در کلینیک زیبایی ویستان شما می‌توانید به‌طور کامل هر اطلاعاتی که در زمینه لیزر فوتونا و روش‌های مناسب درمان زیبایی و جوان‌سازی پوست نیاز دارید دریافت کنید و در بهترین کلینیک لیزر فوتونا در تهران درمان خود را با ایمنی و آرامش کامل انجام دهید.

درمان خروپف به هنگام خواب

شاید نتوانید تصور کنید روش درمانی لیزر فوتونا می‌تواند خروپف هنگام خواب را هم درمان کند!

وقتی به‌مرورزمان بافت‌های بدن خاصیت کشسانی خود را از دست بدهند و حالتی شل و افتاده پیدا کنند  این مشکل به‌ویژه هنگام خواب در ناحیه کام نرم دهان و اطراف حلق باعث حالت افتادگی بافت می‌شود و با حرکت هوا هنگام دم و بازدم، صدای خروپف ایجاد می‌شود.

فناوری پیشرفته لیزر فوتونا در اینجا می‌تواند میزان سفتی و قدرت کشش بافت نواحی مورداشاره را بیشتر کند و باعث بهبودی کامل و رفع خروپف شود. جذابیت و شگفت‌انگیزی موضوع اینجاست که مراجعه‌کننده پس‌ازآنجام کار درمانی بدون تحمل درد و خونریزی و بدون نیاز به استراحت می‌تواند به زندگی معمولی خود بازگردد.

سایر کاربردهای لیزر فوتونا

  • پیکرتراشی
  • از بین بردن جاى آکنه
  • لایه‌برداری سطحى
  • درمان واریس
  • بلفاروپلاستى، جراحى پلک فوقانى
  • رفع زگیل

عوارض لیزر فوتونا

پرسش بسیاری از افراد علاقه‌مند به استفاده از روش درمانی لیزر فوتونا این است که آیا این درمان عوارض جانبی هم دارد؟

در پاسخ می‌توان گفت این درمان روشی غیر جراحی و غیرتهاجمی است و هیچ نوع بیهوشی یا دوره نقاهتی ندارد و افراد بعد از درمان می‌تواند به سهولت به فعالیت روزانه خود بازگردند. چنانچه عوارض خفیف و قابل‌کنترلی مانند قرمزی و خشکی پوست هم دیده شود می‌توان با مراقبت‌های موضعی و درمان دارویی بهبود بخشید.

مزایایی لیزر فوتونا

  • روش غيرتهاجمى و بدون نیاز به عمل جراحی
  • دوره نقاهت كوتاه
  • درصد بالاى رضايتمندى
  • هندپيس‌هاى مختلف، تنوع كاربرد و سهولت استفاده
  • جوان‌سازی چهاربعدی، شامل درمان از داخل دهان و از روى پوست

مراقبت‌های بعد از لیزر فوتونا

طبیعی است مانند هر درمانی می‌بایست پس‌ازآنجام عمل توصیه پزشکان را با دقت انجام داد تا بهبودی کامل حاصل شود. توصیه‌ها و مراقبت‌های بعد از لیزر فوتونا نکات بسیار ساده‌ای‌اند که حتماً باید به آنها توجه کرد تا روند درمان به‌خوبی طی شود.

رعایت موارد زیر می‌تواند بهبودی و سلامتی پوست شما را تسریع کند

در یک نگاه کلی رعایت این موارد مهم است: متخصصان باتجربه کلینیک زیبایی ویستان توصیه می‌کنند کارهای زیر را پس از عمل جوان‌سازی پوست با لیزر فوتونا انجام دهید:

  • یک رژیم غذایی متعادل با سبزی و میوه‌هایی مانند پرتقال انتخاب کنید. امگا 3 اسید چرب مواد غنی همراه با منابع پروتئین کافی برای جوان‌سازی پوست شما بسیار مفید است.
  • داشتن خواب کافی بسیار اهمیت دارد. اگر بتوانید در طول روز حتی شده به مدت 10 دقیقه چرت بزنید برای نشاط و طراوت پوست عالی است.
  • ورزش کردن کمک زیادی می‌کند
  • برای اینکه پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید حتماً ورزش کنید؛ ورزش‌هایی مانند یوگا که سطح گردش خون را در پوست بالا می‌برد بهترین گزینه است.
  • نوشیدن مایعات به‌ویژه 8 لیوان آب در روز بسیار ضروری است، این کار کمک می‌کند پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید.

لاغری موضعی با لیزر بدون جراحی

یکی از کاربردهای حرفه‌ای لیزر فوتونا لاغری موضعی بدون جراحی است. در این روش درمانی بدون جراحی و سوراخ کردن سطح پوست از طریق تابش نور لیزر روی سطح ناحیه موردنظر انرژی لازم برای رسیدن به دمای مرگ سلول چربی به بافت موردنظر منتقل می‌شود. با مرگسلول چربی، محتویات آن وارد محیط اطراف سلولی شده و با انتقال مایع بین سلولی لنف به کبد مسیر سوخت‌وساز آن شروع می‌شود.

شیوه درمانی هم به این شکل است که هر 10 تا 14 روز یک‌بار به مدت 30 تا 60 دقیقه انجام می‌گردد و پس‌ازآن مراجعه‌کنندگان می‌توانند به‌راحتی زندگی عادی خود را پی بگیرند. در ادامه این فرایند و به‌طور هم‌زمان لیفت و سفت شدن پوست هم انجام می‌شود و به‌مرور علاوه بر لاغر شدن موضعی، سفت شدن پوست آن نواحی هم صورت می‌گیرد.

لاغری موضعی با لیزر آن‌قدر قدرت تأثیرگذاری درمانی بالایی دارد که آن را با لیپوماتیک همسان‌سازی می‌کنند چون در هر دو این روش‌ها از نور لیزر استفاده می‌شود و اصطلاحاً این روش را لیپوماتیک لیزری یا لاغری با لیزر می‌نامند. توجه داشته باشید برای نتیجه‌گیری بهتر ضمن مشاوره با پزشک خود می‌توانید هم‌زمان با ترکیب چندین روش مکمل بهترین نتیجه‌گیری را برای لاغری موضعی خود داشته باشید.

ماندگاری لیزر فوتونا

لیزر فوتونا به دلیل ویژگی‌های برترش در مقایسه با سایر روش‌های جوان‌سازی و ترمیم پوست انتخاب بهتری است. به‌خصوص برای افرادی که یا از جراحی و عوارض آن واهمه دارند یا اساساً به دلیل مشغله کاری فرصتی برای این کار ندارند. همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد لیزر فوتونا انواع مختلفی دارد (دوبعدی، سه‌بعدی و چهاربعدی) که هرچه این اندازه بالاتر رود مدت ماندگاری و تأثیر آن بیشتر خواهد شد و معمولاً این نتایج بین 6 ماه تا 2 سال به نسبت محل لیزر یا تزریق فیلر باقی خواهند ماند.

هزینه لیزر فوتونا

برآورد هزینه درمان پوست و جوان‌سازی با لیزر فوتونا بسته به تخصص پزشک، کلینیک درمانی و دستگاه موردنظر، تعداد جلسات درمان و مقدار مواد مصرفی برای درمان متغیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و معرفی بهترین مرکز لیزر فوتونا در تهران با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید.

چند روز طول می‌کشد تا نتایج درمان لیزر فوتونا را مشاهده کنیم؟

مشاهده نتایج درمان لیزر فوتونا در همه افراد یکسان نیست و به شرایط کلی افراد بستگی دارد. اغلب مراجعه‌کنندگان سفت شدن سریع را به دنبال یک تغییر تدریجی در خطوط پوستشان می‌بینند. گاه درروند درمانی برای حصول نتیجه بهتر نیاز به درمان‌های متعدد است. به‌هرحال بازسازی کلاژن پوست احتیاج به زمان دارد و نتایج آن تقریباً یک ماه بعد از شروع درمان به‌تدریج تا 3 ماه بعد قابل‌مشاهده خواهد بود. توجه کنید این درمان جایگزین اقدامات تهاجمی مانند جراحی نیست.

بهترین مرکز لیزر فوتونا

اگر با آنچه مطالعه کردید روش درمانی لیزر فوتونا را برای جوان‌سازی پوست یا ترمیم و درمان عارضه‌های پوستی خود برگزیدید حتماً با ما در کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید تا ضمن مشاوره با پزشکان متخصص، باتجربه و متبحر ما بهترین مرکز لیزر فوتونا را به شما پیشنهاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس

هایفوتراپی روشی نوین در جوان‌سازی صورت

مزوتراپی یا راز جوانی در عصر جدید

اسکین کر

لیزر درمانی پوست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084