جوان‌سازی دور چشم با لیزر

جوان‌سازی
86 / 100

فهرست مطالب

جوان‌سازی دور چشم با لیزر پدیده جدیدی است در عرصه درمان عارضه‌های پوستی دور چشم

چشم‌ها دریچه‌ای به روح و انتقال‌دهنده احساسات هستند. آنها ما را منحصربه‌فرد می‌کنند، اما وقتی خسته و کسل‌کننده به نظر می‌رسند، راه‌حل چیست؟

همان‌طور که همه ما به‌خوبی می‌دانیم، پیری بخشی از پروسه زندگی است.  چشم‌ها اغلب اولین ناحیه‌ای هستند که به دلیل پوست ظریفشان خطوط، چین‌وچروک و افتادگی پلک بالایی را نشان می‌دهند. همان‌طور که سطح کلاژن ما شروع به کاهش می‌کند، سفتی و استحکام پوست دور چشم ما نیز شروع به کاهش می‌کند.

چگونه پیری چشم را درمان کنیم؟

ما اغلب بیمارانی را می‌بینیم که خسته به نظر می‌رسند و از اینکه برای مدت طولانی گرفتار خطوط و چین‌وچروک، افتادگی پلک بالایی، لکه‌های تیره و کیسه‌های زیر چشم، تغییر رنگ دور چشم و… هستند، ناراضی‌اند.

در چنین مواقعی پرسش این دسته افراد این است چگونه می‌توان این حالت خستگی دائمی را اصلاح کرد و به ناحیه اطراف چشم ظاهری تازه و شادابی بخشید یا به تعبیر بهتر جوان‌سازی دور چشم انجام داد؟

درحالی‌که بسیاری از پزشکان ممکن است بلافاصله تزریقات را توصیه کنند اما متخصصان بسیار باتجربه ما در کلینیک زیبایی ویستان رویکرد جدید و متفاوتی برای بهترین روشن جوان‌سازی دور چشم به شما پیشنهاد می‌دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

https://dermatologyclinic.ir/wp-content/uploads/2023/06/1-3.mp4

علائم پیری چشم

  • خطوط و چین‌وچروک
  • تغییر رنگ پوست
  • افتادگی پلک بالایی

کدام درمان برای جوان‌سازی دور چشم مناسب است؟

با افزایش تقاضا برای جوان‌سازی دور چشم، امروزه شاهد پیشرفت‌های بسیار ارزشمند فناوری غیرتهاجمی (بدون جراحی) برای بازسازی کامل پوست دور چشم هستیم. اکنون با رشد و گسترش تکنولوژی‌های زیباسازی صورت گزینه‌های غیر جراحی بیشتر از همیشه در دسترس است.

این‌ها برخی از رویکردهایی هستند که در روند درمان و جوان‌سازی دور چشم با لیزر در کلینیک زیبایی ویستان از آنها استفاده می‌شود. در طول یک مشاوره، متخصصان باتجربه و کارآزموده ما برای آنچه مطلوب شماست انواع روش‌های موجود را بررسی می‌کنند تا بهترین گزینه متناسب با شرایطتان انتخاب شود.

بهترین روش جوان‌سازی دور چشم

بهترین روش جوان‌سازی دور چشم الزاماً باید دو هدف را برای بازسازی کامل پوست دور چشم دنبال کند، نخست تحریک هر یک از سلول‌های پوست برای بازسازی و جوان‌سازی دور چشم است و دیگری برطرف کردن خطوط، چین‌وچروک، بهبود استحکام پوست دور چشم و بازسازی قوی آن است.

باید توجه داشت چون پوست دور چشم به‌شدت لطیف و نازک‌تر از قسمت‌های دیگر پوست صورت است نیازمند توجه و مراقبت بیشتر هم هست، چنانچه مراقبت درستی از آن صورت نگیرد مطمئناً درگیر چین‌وچروک‌های دور چشم خواهید شد.

متخصصان بسیار باتجربه و مهارت کلینیک زیبایی ویستان همراه با تکنولوژی روز جهان و محیطی بسیار ایمن و توام با آرامش می‌کوشند با رفع افتادگی پلک بالا و پایین، حذف چین‌وچروک دور چشم و اطراف آن، رفع پف زیر چشم، حذف گودی و سیاهی و تیرگی زیر چشم؛ دوباره زیبایی و وقار همیشگی‌تان را به شما بازگردانند.

لیزر دور چشم

برای رفع چین‌وچروک دور چشم، حذف گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم روش‌های مختلفی وجود دارد اما فناوری‌های لیزر درمانی امروزه به دلیل غیرتهاجمی بودن، ایمنی و نیاز نداشتن به بستری شدن حرف اول و آخر را در این زمینه می‌زنند.

به کمک لیزر درمانی می‌توان به نحو خیره‌کنندگی بازسازی کامل پوست دور چشم را انجام داد. امروزه یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های درمانی برای رفع چین‌وچروک و جوان‌سازی دور چشم، روش درمانی با لیزر فوتونا است.

به دلیل اینکه پوست اطراف چشم ظریف و نازک است برای رفع چین‌وچروک دور چشم از لیزر با دقت بالا و غیر جراحی فوتونا چهاربعدی استفاده می‌شود تا پلک‌ها و پوست اطراف چشمتان به‌صورت مطلوبی درمان شود.

بهترین لیزر برای سیاهی دور چشم

سیستم لیزری نوآورانه فوتونا می‌تواند پوست شما را به شیوه‌ای ملایم، صاف و غیرتهاجمی درمان کند. ویژگی قابل‌توجه لیزر درمانی فوتونا این است که هرگز به بافت پوست دور چشم آسیب نمی‌زند و خون‌ریزی هم ندارد و درعین‌حال از ایجاد ناراحتی و دما در سطح جلوگیری می‌کند و بهترین روش برای برطرف کردن سیاهی دور چشم است.

اثرات جوان‌سازی دور چشم با لیزر فوتونا

بعد از بازسازی کامل پوست و جوان‌سازی دور چشم با لیزر فوتونا این اثرات را در صورت خود خواهید دید:

  • برطرف شدن چین‌وچروک‌های دور چشم
  • بهبود کشش پوست دور چشم
  • سفت شدن پوست‌های دور چشم
  • رفع افتادگی پلک بالایی

روش جوان‌سازی دور چشم با لیزر فوتونا

دور چشم، اولین ناحیه‌ای است که خستگی، کم‌آبی، کم‌خوابی یا از دست دادن کلاژن را به شکل چین‌وچروک نشان می‌دهد. همان‌طور که توضیح داده شد بازسازی پوست دور چشم با لیزر فوتونا یک روش اختصاصی و جامع است که هدف از آن تحریک فرآیندهای ترمیم و بازسازی در پوست است که درنتیجه چین‌وچروک‌ها از بین می‌روند، رنگ پوست بهبود می‌یابد و بازسازی پوست دور چشم به‌طور کامل انجام می‌شود.

در این روش، اشعه‌ی لیزر به زیر سطح لایه رویی پوست نفوذ می‌کند و باعث رشد کلاژن‌های جدید در لایه‌های زیرین پوست می‌شود.

بهترین نتایج لیزر فوتونا در ترکیب با روش‌های درمانی مزوتراپی به دست می‌آید که برای آن از آماده‌سازی‌های متناسب با نیازهای فردی بیمار استفاده می‌شود، مانند کاهش تورم، مرطوب‌کننده، کاهش چین‌وچروک و بهبود پوست دور چشم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره لیزر درمانی پوست و جوان‌سازی دور چشم با لیزر فوتونا و هر آنچه در این زمینه نیاز دارید با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید. ما توصیه‌های ارزنده‌ای برای شما داریم!

دور چشم من تورم خفیف و پف داشت و تحمل این وضعیت برایم خوشایند نبود. می‌دانستم که با افزایش سن برایم مشکل‌ساز می‌شد. با مراجعه به کلینیک زیبایی ویستان پزشک متخصص 6 جلسه برایم لیزر درمانی انجام داد و از کرم دور چشم هم استفاده کردم. باید بگویم که زیر چشمم خیلی بهتر به نظر می‌رسد، بهترین چیز این است که حداقل تا دو سال از بدتر شدن کیسه‌های چشم من جلوگیری می‌کند. برای کسانی که مثل من نگران بدتر شدن پف زیر چشمشان هستند توصیه می‌کنم از همین‌الان به فکر درمان باشند.(یک مراجعه‌کننده در کلینیک زیبایی ویستان)

مزایای جوان‌سازی دور چشم با لیزر

  • بدون نیاز به جراحی (غیرتهاجمی بودن)
  • بدون نیاز به بستری شدن و دوره نقاهت
  • ترمیم پوست و رفع گودی زیر چشم
  • کاهش یا رفع چین‌وچروک دور چشم
  • جوان‌سازی و پاک‌سازی دور چشم
  • حجیم شدن اطراف چشم‌ها
  • اصلاح رنگ پوست دور چشم
  • کاهش پف زیر چشم
  •  تحریک مژه‌های صورت
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین
  • تقویت و سفت کردن پوست دور چشم
  •  بازگرداندن شادابی و لطافت به پوست صورت و دور چشم
  • بهبود بخشیدن به خاصیت ارتجاعی پوست دور چشم

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوان‌سازی دور چشم با لیزر فوتونا و پاسخ به هرگونه سؤال یا مشاوره، متخصصین متبحر و کارآزموده ما در بهترین کلینیک جوان‌سازی دور چشم با لیزر آماده همکاری‌اند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین نتیجه را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید!

جوان‌سازی دور چشم با لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

این درمان برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که دچار عارضه پوست دور چشم هستند و یا می‌خواهند به‌طور پیشگیرانه اقدام کنند. پارامترهای درمان بسته به وضعیت پوست، سن و نتیجه درمانی که نیاز هست به‌صورت جداگانه انتخاب می‌شوند. بازسازی پوست دور چشم با لیزر درمانی مناسب برای همه خانم‌ها و آقایان است.

فرآیند جوان‌سازی دور چشم با لیزر به چه صورت است؟

قبل از شروع درمان، مشاوره با پزشک صورت می‌گیرد تا وضعیت پوست را ارزیابی کند، روش و آنچه بیمار برای پاک‌سازی نیاز دارد موردبررسی قرار گیرد و درباره‌اش تصمیم گرفته شود.

سپس دو روش درمانی آغاز می‌شود، اولین مورد از بین بردن چین‌وچروک است. در ادامه سلول‌های پوست برای تولید الیاف کلاژن جدید و پر کردن چین‌وچروک‌ها از «داخل» تحریک می‌شوند. نتیجه این دو مرحله باعث بهبود سفتی پوست می‌گردد. تابش لیزر و حرارتی که ایجاد می‌کند فیبروبلاست‌ها را برای ساختن کلاژن جدید تحریک می‌کند. در این شیوه سطح پوست آسیب نمی‌بیند زیرا روش مورداستفاده غیرتهاجمی است و در عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کند و به همین دلیل اثرات درمان طولانی‌تر است.

آیا جوان‌سازی دور چشم با لیزر با درد همراه است؟

مزیت بزرگ درمان جوان‌سازی دور چشم با لیزر بدون درد بودن آن است، در حین عمل، پوست احساس گرما می‌کند، اما استفاده هم‌زمان از جریان هوای سرد، درمان را کاملاً راحت و بدون احساس درد می‌کند.

چنانچه در زمینه جوان‌سازی دور چشم با لیزر نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید کارشناسان متخصص کلینیک زیبایی ویستان آماده پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما و معرفی بهترین کلینیک‌های زیبایی در تهران همراه با بهترین متخصصان جوان‌سازی دور چشم با لیزر در تهران و بهترین و ایمن‌ترین کلینیک‌های زیبایی پوست هستند. همین الآن با ما تماس بگیرید.

مراقبت‌های قبل از جوان‌سازی دور چشم با لیزر

به‌منظور آماده شدن برای شروع درمان جوان‌سازی دور چشم با لیزر رعایت برخی موارد که البته مقطعی هستند ضروری است. این موارد را باید قبل از درمان خود انجام دهید:

  • طبق تجویز پزشک خود داروها را مصرف کنید
  • درصورتی‌که دور دهان خود تب‌خال دارید پزشک قبل و بعد از درمان برای جلوگیری از شیوع، یک داروی ضدویروسی تجویز می‌کند
  • سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید و یا از کرم ضد آفتاب استفاده کنید
  • حتماً سیگار کشیدن را ترک کنید
  • حداقل دو هفته قبل از درمان از روش‌های لایه‌برداری پوست استفاده نکنید
  • قبل از درمان از مواد آرایشی استفاده نکنید

مراقبت‌های پس از پاک‌سازی دور چشم با لیزر

  • استفاده از کمپرس‌های سرد برای کاهش احساس ناراحتی و سوختگی
  • استفاده منظم از کرم‌های موضعی‌ای که پزشک تجویز کرده است
  • چنانچه مجبور به بیرون رفتن هستید از کرم‌های ضد آفتاب قوی استفاده کنید
  • سعی کنید پوستتان را نخارانید.
  • برای مدتی در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.

تعداد جلسات پاک‌سازی دور چشم با لیزر

تعداد جلسات موردنیاز برای پاک‌سازی دور چشم با لیزر پس از بررسی اولیه توسط پزشک متخصص با توجه به نیازهای درمانی پوست و میزان آسیب‌دیدگی تعیین می‌گردد و بستگی به مراحل درمانی در افراد مختلف، متفاوت است.

برای دریافت توضیحات بیشتر و مشاور با پزشکان متخصص کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید.

زمان انجام جوان‌سازی دور چشم با لیزر چقدر است؟

زمان تخمینی کل روش درمانی تقریباً 30 تا 45 دقیقه است.

و زمان دوره نقاهت؟

پس از درمان جوان‌سازی دور چشم با لیزر دوره نقاهت وجود ندارد و بلافاصله پس از عمل، می‌توانید به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید.

توصیه‌های بعد از عمل جوان‌سازی دور چشم با لیزر

  • پوست خود را برنزه نکنید
  • استخر و سونا را برای مدتی رها کنید
  • از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید

عوارض لیزر دور چشم

لایه‌برداری و درمان عارضه‌های دور چشم با لیزر ممکن است در برخی بیماران خاص عوارضی به دنبال داشته باشد که البته مقطعی و اغلب جزئی‌اند. قرمزی پوست، تورم ناحیه تحت درمان و سوزش ملایم شبیه به احساس آفتاب‌سوختگی خفیف از این موارد است.

و چه‌کارهایی نباید برای عمل جوان‌سازی دور چشم با لیزر انجام داد؟(محدودیت‌ها)

  • مصرف داروهای گشادکننده عروق
  • مصرف داروهایی که لخته شدن خون را کاهش می‌دهند
  • مصرف رتینوئید خوراکی
  • مصرف داروها و مکمل‌های حساس به نور (باید 2 هفته قبل از عمل قطع شود)
  • مصرف یا استفاده از آستروئیدها (به شکل قرص یا کرم)
  • مصرف دم‌نوش و گیاهان دارویی مانند بابونه (باید 2 هفته قبل از عمل قطع شود)
  • اختلالات و بیماری‌های خود ایمنی فعال (مانند لو پوس سیستمیک، اسکلرودرمی)
  • تمایل به تشکیل کلوئید، اسکار هیپرتروفیک،
  • عفونت‌های ویروسی فعال، HIV، هپاتیت
  • سرطان فعال
  • مادران در دوران بارداری و شیردهی
  • بیمارانی که صرع دارند
  • استفاده از داروهای حاوی مشتقات ویتامین آ (رتینوئیدها) یا سایر مواد حساس کننده به نور در ناحیه درمان (قطع 2 هفته قبل از عمل)
  • استفاده از لوسیون‌های برنزه کننده (قطع 2 هفته قبل از عمل)
  • لایه‌برداری یا سایر درمان‌های انجام‌شده در ناحیه درمان (طی 2 هفته آخر قبل از عمل)
  • پوست برنزه

قیمت درمان جوان‌سازی دور چشم با لیزر

هزینه جوان‌سازی دور چشم با لیزر بسته به نوع درمان، تعداد جلسات موردنیاز، تخصص افراد در این زمینه و امکانات و کیفیت کلینیک در نظر گرفته‌شده متغیر است. برای مشاوره، کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با کلینیک زیبایی ویستان با ما تماس بگیرید!

بیشتر بخوانید:

بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس

هایفوتراپی روشی نوین در جوان‌سازی صورت

مزوتراپی یا راز جوانی در عصر جدید

لیزر درمانی

لیزر فوتونا

اسکین کر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084