هایفوتراپی روشی نوین در جوان‌سازی صورت

هایفوتراپی
85 / 100

هایفوتراپی در میان روش‌های جدید جوان‌سازی صورت و بدن طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

امروزه روش‌های نوین غیرتهاجمی جای خود را به جراحی‌های پلاستیک سنگین یا روش‌های تهاجمی داده‌اند ازآنجایی‌که این روش‌ها نیاز به بستری شدن داشته و دوران نقاهت طولانی به‌اضافه عوارض و خطرات زیادی دارند و از طرفی درمانگر هزینه زیادی را متحمل می‌شود افراد برای درمان مشکلات پوستی و زیبایی برای روش‌های کم‌خطر بی‌دردسر و مقرون‌به‌صرفه تر رو به کلینیک‌های زیبایی آورده‌اند.

این کلینیک‌های زیبایی زیر نظر متخصصین پوست و زیبایی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت انواع خدمات پوستی و زیبایی به روش غیرتهاجمی را با هزینه ارزان‌تر به مردم ارائه می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه کلینیک‌های زیبایی پوست با متخصصین کلینیک ویستان تماس بگیرید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یکی از روش‌های غیرتهاجمی بدون درد و مؤثر در جوان‌سازی پوست، با استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا در این کلینیک‌هاست.

در هایفوتراپی به کمک دستگاهی که امواج فراصوت یا اولترا سوند ایجاد می‌کند رشته‌های پروتئینی کلاژن که در لایه میانی پوست یا درم قرار دارد و لایه خارجی پوست را تغذیه می‌کند تحریک‌شده و مجدداً رشد می‌کند که همین منجر به تولید سلول می‌شود، پروسه‌ای که به جوان‌سازی پوست می‌انجامد.

کلاژن رشته‌های پروتئینی مهم، کلیدی و اصلی بدن بوده و سلول‌های میانی پوست را می‌سازد و همین باعث طراوت، سفت و لیفت شدن پوست می‌شود به همین دلیل امروزه کلاژن سازی موردتوجه متخصصین این حوزه قرارگرفته است که هایفوتراپی یکی از راه‌های مؤثر در این فرایند است.

هایفوتراپی و معجزه ترمیم دوباره پوست بدن

با افزایش سن کلاژن سازی کاهش می‌یابد و پوست رطوبت خودش را ازدست‌داده و خشک می‌شود، چین‌وچروک روی پوست ایجادشده و خاصیت ارتجاعی یا کشسانی خود را از دست می‌دهد، همچنین اشعه مستقیم خورشید به مدت طولانی روی پوست و یا کمبود ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و مصرف بی‌رویه الکل و مواد مخدر در کاهش کلاژن سازی مؤثر هستند.

هر قسمت از پوست بدن که در اثر مرور زمان شادابی، سفتی و لطافت خود را از دست می‌دهد می‌توان با هایفوتراپی ترمیم و درمان کرد، در ناحیه صورت معمولاً اطراف چشم، لب و زیر چانه زودتر شروع به پیر شدن می‌کند، در بدن نیز بازوها، شکم و قسمت داخلی ران‌ها زودتر شل شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند.

متخصصان باتجربه ما در کلینیک ویستان هم‌اکنون تخصصی‌ترین هایفوتراپی صورت را با تجهیزات بسیار مدرن در فضایی دل‌نشین و ایمن انجام می‌دهند. برای دریافت مشاوره و راهنمایی هرچه سریع‌تر با کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید.

هایفوتراپی یک روش درمانی مکمل

هایفوتراپی به‌عنوان یک روش مکمل درمانی پس از عمل جراحی زیبایی مانند لیفت صورت یا لیپوساکشن نیز استفاده می‌شود.

در روش ‌هایفوتراپی نیز مانند اکثر درمان‌های غیرتهاجمی، بیمار می‌تواند بلافاصله پس از انجام آن توسط پزشک متخصص با رعایت مواردی جزئی به فعالیت روزانه خود بازگردد.

چنانچه نیاز به توضیحات بیشتری در این زمینه دارید با کارشناسان متخصص در کلینیک زیبایی ویستان تماس بگیرید و تمام اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید.

آیا هایفوتراپی برای همه کاربرد دارد؟

هایفوتراپی ممکن است برای همه مناسب نباشد اما به‌طورکلی این روش برای افرادی که بالای 30 سال سن دارند و دارای مشکلات پوستی صورت مانند چین‌وچروک‌ها و افتادگی دارند، بهترین کارآیی را دارد.

هایفوتراپی علاوه بر از بین بردن مشکلات فعلی پوست صورت می‌تواند در بخش‌های مختلف صورت مثل پیشانی، گردن، بالا و پایین صورت انجام ‌شود. افرادی که دارای پوست آسیب‌دیده از نور یا چین‌وچروک و افتادگی دارند ممکن است قبل از دیدن نتایج به چندین درمان نیاز داشته باشند.

توجه داشته باشید هایفوتراپی برای افراد مبتلابه عفونت و ضایعات پوستی باز در ناحیه موردنظر، آکنه‌های شدید یا کیستیک و کاشت فلزی در ناحیه درمان توصیه نمی‌شود.

چه بخش‌هایی از صورت را می‌توان با هایفوتراپی درمان کرد؟

در یک نگاه کلی می‌توان گفت هایفوتراپی اغلب اجزای صورت را پوشش می‌دهد و به‌خوبی می‌تواند مشکلات پوستی آن را بهبود بخشد. بسته به نیاز مراجعه‌کننده می‌توان اقدام به درمان کرد. عموماً این بخش‌ها از صورت قابلیت درمان با هایفوتراپی را دارد:

  • تمام‌رخ صورت
  • لیفت صورت
  • پیشانی
  • خطوط اخم و ابرو
  • رفع افتادگی ابرو
  • خطوط آرواره‎ها
  • پای کلاغ
  • گونه‌ها
  • دو چانه
  • رفع شلی پوست
  • افتادگی گردن
  • بهبود کشسانی و رفع ناهمواری بافت پوست
  • رفع خطوط ریز چین‌وچروک‌های پیشانی
  • رفع منافذ باز پوست
  • از بین بردن خطوط روی گردن

 این فهرست کامل نیست، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با متخصصین کلینیک ویستان تماس بگیرید.

هایفوتراپی چه مزایایی دارد؟

همان‌طور که گفته شد هایفوتراپی یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های بدون جراحی برای از بین بردن آسیب‌های پوست و زیباسازی و جوان‌سازی صورت است. برخی از مزایایی هایفوتراپی عبارت است از:

  • کاهش چین‌وچروک صورت
  • سفت کردن پوست افتادگی گردن
  • بلند کردن گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  • بهبود خط فک
  • صاف کردن پوست سطحی صورت
  • بهبود کیفیت پوست ازنظر میزان تولید کلاژن

هایفوتراپی تاکنون عملکرد درخشانی داشته است!

یافته‌های یک پژوهش علمی نشان می‌دهد هایفوتراپی در زمینه درمان آسیب‌های پوست صورت عملکرد بسیار درخشانی داشته است. یک مطالعه در سال 2017 روی 32 شرکت‌کننده کره‌ای نشان داد که هایفوتراپی به‌طور قابل‌توجهی در کاهش چین‌وچروک صورت و از بین بردن خطوط روی گردن تأثیرگذار بوده و پس از 12 هفته بهبودی بخشیده است.

در یک مطالعه وسیع‌تر و امیدوارکننده روی 93 نفر، 66 درصد از کسانی که تحت درمان با هایفوتراپی قرار گرفتند، بعد از 90 روز متوجه بهبود ظاهر صورت و گردن خود شدند.

چنانچه در این زمینه نیاز به توضیحات بیشتری دارید متخصصان باتجربه ما در کلینیک ویستان آماده ارائه مشاوره و راهنمایی‌های کاربردی هستند، کافی است با یک تماس اطلاعات موردنیاز خود را به‌راحتی به دست بیاورید!

چرا هایفوتراپی اهمیت بیشتری دارد؟

لیفت صورت هایفوتراپی یک روش ایمن و غیرتهاجمی و کاملاً بی‌خطر است، تجهیزات و درمان تائید شده دارد و با توجه به عوارض گوناگون روش‌های دیگر جوان‌سازی، هایفوتراپی گزینه بسیار مطمئنی است. در کنار این هایفوتراپی ویژگی‌های دیگری هم دارد که عبارت است از:

  • هایفوتراپی در یک جلسه انجام می‌شود
  • نیاز به بستری ندارد و به‌صورت سرپایی انجام می‌شود
  • چون درد غیر تحملی ندارد پس‌نیاز به بی‌حسی موضعی هم ندارد
  • هیچ نوع عارضه پوستی مانند لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی‌کند
  • نتایج ماندگار دارد
  • بدون جراحی است، درنتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … ندارد

آیا همه می‌توانند هایفوتراپی را انجام دهند؟

در هایفوتراپی هم مانند سایر درمان‌ها محدودیت‌هایی برای افراد مختلف وجود دارد و توصیه کارشناسان متخصص کلینیک ویستان این است که این افراد از انجام آن خودداری کنند:

  • افرادی که افتادگی پوست بسیار بالایی دارند، به‌عنوان‌مثال در سنین بسیار بالا 
  • افرادی که در ناحیه‌ای که باید درمان شود عفونت پوستی دارند، همچنین داشتن زخم یا تب‌خال
  • افرادی که آکنه  شدید دارند
  • زنان باردار یا شیرده
  • افرادی که در ناحیه درمان ایمپلنت، پروتز یا استنت قلبى فلزی دارند

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

لیفت صورت با هایفوتراپی عمل دردناکی نیست اگرچه ممکن است حین انجام آن به‌خصوص در نواحی حساس مانند اطراف دهان و زیر چانه، کمی احساس ناراحتی کنید. برای اینکه دچار نگرانی نشوید پزشک می‌تواند یک مسکن یا یک داروی ضدالتهاب غیراستروئیدی مانند ایبوپروفن را پیشنهاد کند.

کارشناسان متخصص ما در کلینیک ویستان آماده ارائه توضیحات بیشتری در این زمینه‌ هستند. تمام اطلاعات موردنیاز خود را با یک تماس دریافت کنید.

زمان درمان ‌هایفوتراپی چقدر است؟

مدت‌زمان درمان بسته به میزان درمان بین 20 (فقط لیفت ابرو) تا 90 دقیقه (سفت کردن پوست در کل ناحیه صورت، چانه و گردن) متفاوت است.

اولین نتایج هایفوتراپی را کی می‌توانیم بینم؟

پس از درمان‌ هایفوتراپی، ممکن است برخی از اثرات اولیه را مشاهده کنید، اما نتایج نهایی طی 2 تا 4 ماه حاصل می‌شود زیرا بدن شما به‌طور طبیعی کلاژن را بازسازی می‌کند.

یک درمان تقویت‌کننده برای حفظ نتایج اغلب توصیه می‌شود و می‌توان آن را تقریباً برای هر 12 تا 24 ماه برنامه‌ریزی کرد.

بهبودی پس از درمان ‌هایفوتراپی چقدر طول می‌کشد؟

مهم‌ترین ویژگی ‌هایفوتراپی این است که هرگز ازکارافتادگی ندارد و پس از درمان می‌توانید بلافاصله باپوستی درخشان و شاداب به فعالیت‌های روزانه خود بازگردید. چون بدون عمل جراحی انجام می‌شود نیازی به استفاده از بی‌حس کننده‌ها یا بیهوشی هم نیست.

آیا هایفوتراپی عوارض جانبی هم دارد؟

در صورت استفاده صحیح، هایفوتراپی عوارض جانبی بسیار کمی خواهد داشت. همان‌طور که گفته شد درمان اولترا سوند یک روش ایمن برای لیفت صورت، جوان‌سازی و افزایش قوام پوست است. ممکن است بعد از درمان قرمزی خفیفی را تجربه کنید، اما در عرض چند روز فروکش می‌کند.

در روزهای بعد، ممکن است دچار درد خفیف عضلانی شوید که نهایتاً پس از چند روز یا دو تا سه هفته فروکش می‌کند و البته غیرعادی هم نیست. مانند هر روش پزشکی یا زیبایی، احتمال عوارض جانبی نادرتری نیز وجود دارد که پزشک شما در طول مشاوره حضوری با شما بررسی خواهد کرد.

توصیه تیم کارشناسان متخصص کلینیک ویستان این است که هایفوتراپی حتماً باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این زمینه مشاوره با یک کلینیک معتبر، باسابقه و باتجربه مانند کلینیک ویستان بسیار مهم است.

معمولاً چند جلسه هایفوتراپی موردنیاز است؟

اغلب مراجعین فقط به یک درمان‌ هایفوتراپی نیاز دارند اگرچه ممکن است بر اساس میزان شل بودن و افتادگی پوست، پاسخ بیولوژیکی صورت یا بدن به انرژی اولترا سوند و فرآیند کلاژن سازی متغیر باشد. در این میان ممکن است برخی از مراجعان از درمان‌های اضافی بهره‌مند شوند.

برای لیفت صورت معمولاً یک جلسه کافی است. برای درمان نواحی جزئی مانند ناحیه چشم و همچنین برای درمان نواحی گردن و تک‌تک نواحی بدن مانند قسمت داخلی ران 2 تا 3 جلسه توصیه می‌شود. اگر چندین جلسه انجام شود، باید در فواصل زمانی حدود 6-8 هفته برنامه‌ریزی شود.

چنانچه در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی و مشاوره‌های تخصصی دارید همین‌الان با کلینیک ویستان و تیم متخصصین ما تماس بگیرید.

بهترین کلینیک ‌هایفوتراپی در تهران

هم‌اکنون در تهران کلینیک‌های زیادی هستند که لیفت صورت و هایپوتراپی انجام می‌دهند اما به دلیل همه‌ی آنچه گفته شد و اهمیت موارد تخصصی و ایمنی توصیه می‌کنیم قبل از شروع با تیم کارشناسان مجرب و متخصص کلینیک ویستان مشاوره کنید و از راهنمایی‌های ارزنده و کارگشای ما بهره‌مند شوید.

الآن تماس بگیرید!

بیشتر بخوانید:

بهترین کلینیک تزریق ژل و بوتاکس

هایفوتراپی

بهترین و موثرترین روش های جوان سازی پوست

مزوتراپی یا راز جوانی در عصر جدید

2 دیدگاه دربارهٔ «هایفوتراپی روشی نوین در جوان‌سازی صورت»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید 02126722084